IndustriAll Europe demana solucions urgents per a la indústria automobilística a la Comissió Europea

El seu secretari general ha manifestat la preocupació de la federació sindical davant la situació de Nissan Barcelona

El secretari general d’IndustriAll Europe, Luc Triangle, ha adreçat una carta als comissionats europeus d’Indústria i de Treball i Drets Socials, en la qual els exposa la preocupació d’aquesta federació sindical europea davant la incerta situació de la planta de Nissan de Barcelona, fruit del pla de reestructuració que prepara la multinacional japonesa.

A IndustriAll li preocupa, especialment, que el cas de Nissan esdevingui la punta de l’iceberg de l’impacte econòmic global que aquesta pandèmia tindrà en la indústria automobilística europea.

Per això els demana solucions urgents per definir un pla de recuperació del sector automobilístic, abans no sigui massa tard per als treballadors i treballadores, sobretot en el cas de la planta de Nissan a Barcelona, i sol·licita una reunió urgent amb ells per tractar aquest tema.

Carta al comissionat d’Indústria i Carta al comissionat de Treball.