Campanya de suport i solidaritat amb la vaga dels treballadors i treballadores de Nissan

Les mostres de suport i solidaritat a les treballadores i treballadors de Nissan, davant la difícil situació per la qual estan passant, no paren de créixer. Persones que treballen en altres empreses, ajuntaments, seccions sindicals i comitès, polítics i també el sindicalisme europeu s’han posat del seu costat per donar-los suport i demanar a la multinacional que no tanqui les plantes catalanes.

En els darrers dies, CCOO d’Indústria de Catalunya hem impulsat una campanya de solidaritat amb la vaga de les companyes i companys de Nissan per exigir un futur industrial per a les plantes d’aquí que garanteixi l’ocupació i l’activitat productiva. Una campanya que està tenint una resposta massiva per part de seccions sindicals i comitès d’empreses de diferents sectors d’activitat (indústria, serveis, comerç, banca, hospitals, institucions…). Si encara no ho heu fet, us podeu sumar a la campanya amb aquesta resolució de suport, pujant-la a les xarxes socials amb l’etiqueta #FuturoParaNissanYA i citant @FICCOOCat.

Resolució de suport a Nissan

Així mateix, CCOO d’Indústria de Catalunya us animem a col·laborar amb la caixa de resistència per a la vaga de Nissan. Podeu fer la vostra aportació en aquest número de compte: ES21 0049 1944 2623 1003 0440

Aquesta setmana també ens ha arribat un manifest signat per una desena de federacions sindicals europees de la indústria que s’han sumat a la lluita dels companys i companyes de Nissan (manifest de suport), i fa una setmana, centenars de treballadores i treballadors d’empreses del sector de l’auto de tot l’Estat es van sumar a la campanya “Soy constructor, somos Nissan”, impulsada per la federació estatal d’Indústria a través de les xarxes socials.

Gràcies per la vostra solidaritat i suport!
Junts tenim més força!