CCOO destaca la responsabilitat que ha demostrat la plantilla d’Affinity Petcare en la situació de pandèmia

El sindicat ha participat en l’elaboració del protocol de prevenció davant de la COVID-19

La Secció Sindical de CCOO a Affinity Petcare (Santa Margarida i els Monjos) ha treballat dur aquestes setmanes per garantir la seguretat de la plantilla i ho ha aconseguit: zero contagis i un deu en responsabilitat. Les treballadores i treballadors van entendre des del primer minut que calia extremar la seguretat i que havia d’informar de qualsevol símptoma.

Vídeo de Manuel Fortis, secretari d’Organització de CCOO a Affinity Petcare

CCOO ha participat en la definició del protocol d’actuació davant la pandèmia de la COVID-19, en el qual s’han incorporat mesures preventives tant individuals com col·lectives, s’han extremat les mesures d’higiene i s’han reorganitzat els horaris per evitar aglomeracions del personal. CCOO també ha col·laborat per buscar equips de protecció individual per a la plantilla.

També ha aconseguit que l’empresa pagués una prima a la plantilla per l’esforç i professionalitat que han demostrat durant les primeres setmanes de l’estat d’alarma.

Enllaç a la notícia de la federació estatal