CCOO aconseguim tot el comitè d’empresa de SILENCE, empresa líder en fabricació de motos elèctriques

CCOO hem entrat amb força a SILENCE, de Molins de Rei, que és una empresa catalana líder en fabricació de motocicletes elèctriques. CCOO hem aconseguit els 9 membres del comitè d’empresa en les eleccions sindicals celebrades aquesta setmana. CCOO d’Indústria valorem molt positivament aquest resultat, ja que era la primera vegada que es feien eleccions sindicals a l’empresa i la plantilla ha deixat clara la seva confiança amb la candidatura de CCOO.

SILENCE és l’empresa que fabricarà el model de moto elèctrica que SEAT vol treure al mercat properament i actualment es troba en plena expansió internacional a Europa. Per tot això aquest resultat és tan important.