CCOO d’Indústria organitza una jornada sobre el present i el futur del sector de l’automòbil

Demà dimarts, 22 d’octubre, a partir de les 10 hores, al Centre de Formació Professional d’Automoció de Martorell

Demà dimarts, 22 d’octubre, a partir de les 10 hores, CCOO d’Indústria organitza al Centre de Formació Professional d’Automoció de Martorell (c/ Manuel Gallardo, s/n) una jornada sobre el present i el futur del sector de l’automòbil, amb el títol “Fabricar automòbils sostenibles a Catalunya. Què tenim? Què cal per a una transició justa?”.

La jornada tindrà dues parts: una de sindical i una d’institucional. La primera començarà amb l’obertura a càrrec del secretari general de la federació, José Antonio Hernández. Posteriorment, el responsable de Política Sectorial del sindicat, Salvador Clarós, presentarà l’informe del sector de l’automòbil elaborat per CCOO de Catalunya, i això donarà pas a una taula rodona sobre els reptes sindicals davant dels canvis en el sector de l’automòbil.

La segona part (12 hores) tindrà com a tema central la transformació del sector de l’automòbil a Espanya i a Catalunya. Hi intervindran la consellera d’Empresa i Competitivitat de la Generalitat de Catalunya, Àngels Chacón; el director general d’Industria y PYMES, Galo Gutiérrez; el vicepresident executiu d’ANFAC, Mario Armero; el president del Clúster de la Indústria de l’Automoció de Catalunya, Josep Maria Vall, i el secretari general de CCOO de Industria estatal, Agustín Martín. La cloenda (13.45 hores) anirà a càrrec del secretari general de CCOO de Catalunya, Javier Pacheco.

Els periodistes que vulguin cobrir aquest acte s’han d’acreditar a [email protected]. Sortirà un autocar des de Barcelona a les 9 hores de davant de la seu del Col·legi de Periodistes de Catalunya (Rambla de Catalunya, 10) i tornarà a les 14.30 hores.

Trobareu el programa a Internet: https://www.ccoo.cat/aspnet/agenda_acte.aspx?id=61595

Barcelona, 21 d’octubre de 2019

Agenda: