CCOO d’Indústria rebutja l’ERO anunciat per Microson

Davant el preavís que ha fet la direcció de Microson anunciant la presentació d’un expedient d’acomiadament col·lectiu parcial que afecta al centre de treball de Barcelona, CCOO d’Indústria manifesta el seu rebuig absolut a aquesta mesura i exigeix a la direcció de l’empresa que reconsideri la seva decisió i obri una mesa de diàleg amb la representació de la plantilla.

En el preavís realitzat, l’empresa addueix causes productives, tècniques i organitzatives, però no concreta l’afectació de l’expedient ni tampoc ha aportat cap documentació justificativa al comitè d’empresa.

En aquest escenari, CCOO d’Indústria dona total suport als treballadors i treballadores de Microson i insta l’empresa a buscar les alternatives necessàries per mantenir l’ocupació i deixar sense efectes l’expedient anunciat.

Microson pertany al Grup Amplifon (antiga GAES), té una plantilla de 140 treballadors i treballadores i la seva activitat principal és la recerca, el disseny i la fabricació d’audífons i proteccions auditives.