Concentració a la Ciutat de la Justícia per a la readmissió dels delegats acomiadats per SLM-T12

Dimecres 4 de setembre, coincidint amb la celebració del judici

Coincidint amb la celebració del judici per la persecució sindical a SLM-T12, CCOO d’Indústria de Catalunya convoca una concentració de suport als tres delegats del sindicat acomiadats per exigir a les direccions d’SLM-T12 i del Grup Sesé la seva readmissió. Serà aquest dimecres, 4 de setembre, a partir de les 8.40 hores, a la Ciutat de la Justícia, davant l’Edifici S (Gran Via de les Corts Catalanes, 111, Barcelona), i hi participarà el secretari general de CCOO de Catalunya, Javier Pacheco.

CCOO d’Indústria fa mesos que denuncia l’actitud antisindical de l’empresa, que va acomiadar els tres delegats de CCOO per la defensa de l’ocupació i de les condicions de treball de la plantilla. CCOO exigeix a SLM-T12 que posi fi a aquesta lamentable situació, que suposa una greu vulneració dels drets fonamentals i la llibertat sindical dels treballadors i treballadores d’SLM-T12.

El secretari general de CCOO de Catalunya, Javier Pacheco, estarà en disposició d’atendre els mitjans de comunicació a les 9 h, davant de l’Edifici S, de la Ciutat de la Justícia.