Arrenca el projecte TecniCCOOs

Impulsat per la Federació d’Indústria de CCOO

CCOO d’Indústria presenta aquests dies el projecte TecniCCOOs, construït per delegats i delegades tècnics de les empreses dels seus sectors. El sindicat s’ha proposat fer l’acció sindical que demanen aquests col·lectius. Està convençut que, davant realitats i problemes diferents, s’han d’aplicar solucions concretes i diferents, sense perdre l’essència de les Comissions Obreres.

TecniCCOOs arrenca amb força a Catalunya, Madrid i País Basc i, durant els propers mesos, s’estendrà a la resta de les federacions de nacionalitat o regió de CCOO d’Indústria. En aquests tres territoris s’han creat grups de treball de delegats i delegades tècnics que construiran propostes d’acció sindical i negociació col·lectiva; teletreball; salut laboral; dret a la desconnexió digital; retribució flexible, etc.

TecniCCOOs neix amb diversos objectius. S’ha proposat fer més CCOO d’Indústria a les empreses, on vol millorar com a organització i créixer en afiliació. També pretén acostar el sindicat a més gent i convertir-lo en una referència per al personal tècnic.

El projecte ja compta amb tres eines de comunicació:

– Newsletter, amb continguts propis i interessants
– Perfil a Twitter @TecniCCOOs
– Canal de Telegram, com a eines de difusió i de comunicació