CCOO convoca vaga a Total Petrochemicals

Dijous, 30 de maig

El proper dijous 30 de maig, els treballadors i treballadores de Total Petrochemicals, al Prat de Llobregat, han convocat vaga en resposta a l’expedient de regulació d’ocupació (ERO) presentat per l’empresa, que en suposa el tancament i el trasllat de la producció a les dues plantes que té la multinacional a França.

Al centre de Total Petrochemicals del Prat de Llobregat hi treballen 63 persones que es dediquen a la fabricació de poliestirè.

Coincidint amb la jornada de vaga, els treballadors i treballadores realitzaran dues concentracions a Barcelona dijous. La primera serà de 10 a 11 hores al Consolat General de França (ronda Universitat, 22, bis) i la segona, de 12 a 13 hores a la Cambra de Comerç de França (passeig de Gràcia, 2).

CCOO pretén, amb aquestes accions, cridar l’atenció de l’opinió pública per la injusta decisió de l’empresa, que malgrat que la planta del Prat de Llobregat sigui rendible, ha decidit deslocalitzar la producció a França.

CCOO insisteix a buscar una solució que no passi per la destrucció de 63 llocs de treball, i per això farà servir les eines necessàries per evitar-ho.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 28 de maig de 2019