CCOO d’Indústria convoca una concentració davant la seu de Servicarne

Demà dijous, 9 de maig, a les 12.00 hores, a Gran Via de les Corts Catalanes, 162, de Barcelona

Demà dijous, 9 de maig, es realitzarà una concentració a la seu de Servicarne, S. Coop., de Barcelona, a la Gran Via de les Corts Catalanes, 162, de 12 a 14 hores, en la qual participaran delegats i delegades de CCOO d’Indústria de Catalunya, d’Aragó i del País Valencià, amb una representació de l’Executiva estatal.

Després de la desqualificació de Servicarne com a cooperativa per part del Ministeri de Treball, CCOO exigeix la regularització dels treballadors i les treballadores de la “falsa cooperativa”, passar al règim general de la Seguretat Social i aplicar com a condicions mínimes les establertes en el conveni sectorial.

En aquesta concentració participaran i intervindran el secretari general de CCOO de Industria, Agustín Martín; el secretari general de CCOO d’Indústria de Catalunya, José Antonio Hernández, i els secretaris generals de CCOO de Industria d’Aragó i el País Valencià.

Abans de començar la concentració, a les 12 hores, aquests responsables sindicals atendran els mitjans de comunicació.

Feu clic per veure:
– El cartell de la mobilització a Servicarne en català
– El cartell de la mobilització a Servicarne en castellà

Més informació sobre les concentracions #CarneSinFraude

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 8 de maig de 2019

Agenda:
Dijous, 9 de maig, de 2019
12 h (atenció a la premsa); 12 h-14 h (concentració)
Servicarne – Gran Via de les Corts Catalanes, 162. BCN