Sense acord en l’expedient de regulació temporal d’ocupació a Aigua del Montseny, SA

Plantilla de 85 persones

El passat 25 d’abril va finalitzar sense acord la negociació de l’expedient de regulació temporal d’ocupació (ERTO), presentat per l’empresa Aigua del Montseny, SA, el passat 8 d’abril del 2019, per a la totalitat dels 85 treballadors i treballadores dels tres centres de treball (Espinelves, Sant Esteve de Palautordera i l’Hospitalet de Llobregat).

CCOO s’oposa a la mesura presentada per la direcció, ja que considera que el procediment no és l’adequat.
– L’empresa deu als treballadors i treballadores entre 3 i 4 mensualitats.
– No hi ha activitat a cap dels centres de treball.
– L’empresa proposava que els treballadors i treballadores passessin a l’atur sense garanties en el temps.
– L’empresa volia vendre-la, i proposava l’acomiadament del 40% de la plantilla.
– L’empresa no garantia les condicions de treball per les quals es poguessin quedar a l’empresa els seus empleats i empleades.

Per tot això CCOO d’Indústria considera que no es donen les condicions ni la garantia per negociar un ERO. Demà dimarts, 30 de abril, es farà una assemblea a Espinelves per decidir les accions jurídiques i sindicals a emprendre.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 29 d’abril de 2019