El Comitè d’Empresa de Nissan convoca mobilitzacions de la plantilla davant la convocatòria d’una mediació urgent per part de la direcció

El proper dilluns 29 d’abril, entre les 10.30 h i les 11.30 h, i les 18 h i les 19 h

La direcció de Nissan ha convocat el comitè d’empresa a una mediació urgent, aquest dilluns 29 d’abril a les 11 hores. La mediació tindrà lloc a la seu de la Secretaria General de Treball del carrer Sepúlveda 148 – 150, de Barcelona.

Davant la transcendència de la reunió, el comitè ha decidit convocar a la mobilització tots els treballadors i les treballadores de Nissan Zona Franca i Montcada per mostrar clarament el rebuig total a les propostes actuals presentades per la direcció i que preveuen l’acomiadament de més de 600 treballadors.

El comitè ha convocat dues concentracions davant la seu de Treball, on es realitza la reunió, en dos torns: de 10.30 hores a 11.30 i de les 18 a les 19 hores. L’objectiu és contrarestar la pressió que està exercint la direcció sobre la plantilla de Nissan amb la pressió dels mateixos treballadors i treballadores en contra dels objectius de l’empresa.