Vaga legítima

CCOO nega que els treballadors i treballadores d'Elecnor estiguin provocant els talls de subministrament elèctric a Barcelona

Davant les notícies aparegudes en alguns mitjans de comunicació per part d’Endesa en les quals s’acusa els treballadors i treballadores d’Elecnor com a responsables de determinades incidències que han provocat talls de subministrament elèctric en nombrosos punts de Barcelona, CCOO d’Indústria vol manifestar el següent:
- Ens sembla una tremenda irresponsabilitat les declaracions de la direcció d’Endesa, acusant els treballadors i treballadores d’Elecnor de suposat sabotatge a les seves instal·lacions.
- Els treballadors i treballadores d’Elecnor estan exercint el seu legítim dret a la vaga amb total responsabilitat, com a dret fonamental, de manera que notícies com les aparegudes en alguns mitjans de comunicació sembla que només pretenguin criminalitzar l’actitud dels treballadors i treballadores, que estan reivindicant els seus drets laborals.
- En cap cas, els treballadors i treballadores d’Elecnor estan sabotejant les instal·lacions d’Endesa.
- CCOO d’Indústria lamenta la manca de rigor i l’intent de manipular  l’opinió pública, posant en la diana els treballadors i treballdores que estan exercint el seu dret a la vaga.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 18 de març de 2019