CCOO es consolida com a segona força sindical al Grup Nissan

Després de la realització de les eleccions sindicals a Nissan, CCOO es consolida com a segona força sindical al Grup Nissan.

Més enllà de les anàlisis detallades que s’hagin de fer, hem de posar l’accent en la importància que té per a la nostra organització, que al Grup Nissan, a escalade tot l’Estat espanyol som la segona força sindical, amb un total de 34 delegats i delegades.

Si traslladem aquestes dades a Catalunya, també som la segona força sindical amb una total de 23 delegats i delegades.

Centres CCOO USOC UGT CGT
Zona Franca 8 10 7 2
Montcada 2 5 2 0
Estruch 2 3 4 0
NIBSA 2 7 0 0
NDS 1 3 1 0
Sant Andreu 8 0 5 0
TOTAL 23 28 19 2

És important ressaltar i agrair l’esforç i el compromís dels nostres afiliats i afiliades, delegades i delegats i del suport de la plantilla que han fet possible aquests resultats.

CCOO a Nissan i en el conjunt del sector tenim el compromís de treballar per participar amb solucions per als treballadors i treballadores en un calendari que es presumeix ple de transformacions estructurals en el sector de l’automoció i components, com ja hem manifestat amb anterioritat. Volem participar d’aquests canvis, des de la certesa que tenim propostes fermes en defensa del teixit industrial, cap a una transició justa que permeti als treballadors i les treballadores mantenir l’ocupació.

Barcelona, 1 de març de 2019