Acord a Gallina Blanca

Queda suspesa la vaga indefinida iniciada el passat 19 de febrer a Sant Joan Despí

Els treballadors i treballadores de Gallina Blanca han ratificat avui en assemblea l’Acord aconseguit aquesta nit amb la direcció de l’empresa, en el marc del conflicte que s’ha produït durant les últimes setmanes i que havia portat la plantilla a una vaga indefinida des del passat 19 de febrer a Sant Joan Despí.

L’acord estableix el següent:
1.- Jubilacions agrupades entre els 58 i 61 anys garantint el 90% i el 100% del salari net respectivament.
2.- Dues persones recol·locades al centre de l’Hospitalet i vuit persones recol·locades a la planta de Rubí, en trànsit fins a la pre-jubilació als 58 anys.
3.- Indemnitzacions de 60 dies per any amb el límit de 42 mensualitats, més un lineal de 1.000 euros per any d’antiguitat, així com la possibilitat alternativa de mantenir l’ocupació a Ballobar (Osca), mantingut les mateixes condicions laborals que tenen en l’actualitat.

Després de la ratificació de l’acord, des de CCOO d’Indústria, volem agrair i posar en valor l’esforç i suport de la plantilla, les mostres de solidaritat i suport rebudes per part d’organitzacions socials, veïnals i polítiques, que han entès que la pressió exercida era necessària i imprescindible, i que com a conseqüència d’això ha derivat en l’acord finalment assolit.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 26 de febrer de 2019