Avui dimarts, 19 de febrer

La plantilla de Sarpi Constantí, SLU (Veolia), es mobilitza per la negociació del seu pacte d'empresa

CCOO d'Indústria informa que les treballadores i treballadors de Sarpi Constantí, SLU (Veolia), es concentraran avui dimarts, 19 de febrer, entre les 13.00 hores i les 15.00 hores, a les portes de l’empresa (polígon industrial de Constantí, av. d'Europa, s/n, Constantí, a la província de Tarragona), en defensa de la confecció del seu pacte d’empresa. Aquesta decisió respon a la negativa de la direcció a negociar.

Aquesta és la primera d’una sèrie d’accions que la plantilla portarà a terme per tal de solucionar la situació en la qual es troben.

Els treballadors i treballadores de Sarpi demanen un pacte de millora a l’empresa, ja que des d’anys estan patint una precarització en les seves condicions de treball i això pot afectar les mesures de salut i medi ambient. La resposta de l’empresa ha estat nul·la a aquestes peticions. Durant els dos últims anys s’ha tractat d’arribar a acords concrets amb la direcció en temes com la seguretat, la formació del personal i la política salarial de l’empresa, sense cap resultat

L’objectiu és esmenar, almenys en part, les deficiències i els desequilibris que afligeixen la plantilla des de la mateixa posada en marxa de la instal·lació, ja fa gairebé 20 anys.

També s’ha tractat de millorar les evidents mancances en mesures i protocols de seguretat, produïts pel pas del temps i la falta d’inversions.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 19 de febrer de 2019