Vaga indefinida a Gallina Blanca contra el tancament de la planta de Sant Joan Despí

43 treballadors i treballadores

Des de CCOO d’Indústria, donem suport a la plantilla de Gallina Blanca, que ha decidit convocar una vaga indefinida a partir del pròxim 19 de febrer.

La direcció de l’empresa insisteix que l’única alternativa viable és el cessament de l’activitat, sense garanties reals de manteniment de l’ocupació i sense un pla social que respongui a les necessitats i obligacions legals que tenen respecte als treballadors i treballadores de Gallina Blanca.

CCOO denuncia enèrgicament la destrucció de l’ocupació que es pretén fer, i la progressiva degradació i destrucció del teixit industrial de la comarca del Baix Llobregat.

CCOO vol manifestar que estarem en contra de suposades operacions relacionades amb possibles requalificacions de terrenys que només beneficien l’empresa en detriment del manteniment del sòl industrial.

Des de CCOO d’Indústria, exigim a la direcció d’Agrolimen que exerceixi de manera responsable les seves obligacions socials amb les 43 persones que formen part de la plantilla i a la qual no els queda més alternativa que convocar la vaga indefinida.

Barcelona, 14 de febrer de 2019