Preacord a Cacaolat

Suspensió de la vaga indefinida

Durant el dia d’ahir s’ha aconseguit un preacord a Cacaolat, amb la mediació de la Inspecció de Treball, que permet la suspensió de la vaga indefinida, que s’estava duent a terme des del dijous passat, 3 de gener.

Després de l’assemblea realitzada ahir amb el conjunt de la plantilla, des de CCOO valorem positivament el preacord aconseguit, que ha permès desbloquejar la situació existent. Recull la majoria de les reivindicacions plantejades per CCOO i permet regular el sistema de torns a l’empresa.

A partir d’aquest moment, i després del preacord aconseguit, s’obre un període de negociació per ajustar els detalls del mateix. Per tot això, es desconvoca la concentració d’avui a la seu de l’empresa a Santa Coloma de Gramenet i que estava prevista a les 12.00 hores.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 9 de gener de 2019