Demà, 11 de desembre, vaga a SLM-T12 per exigir la readmissió dels acomiadats i denunciar l’actitud antisindical de l’empresa

La reunió d’aquest matí entre la direcció de l’empresa i la representació sindical, amb la mediació de l’Administració, ha finalitzat sense acord entre les parts, davant la negativa de l’empresa a readmetre els 4 treballadors acomiadats. L’empresa també ha manifestat que no facilitarà l’entrada a les instal·lacions d’SLM als 3 companys acomiadats que formen part del comitè de vaga.

En aquest escenari, demà dimarts, 11 de desembre, CCOO d’Indústria mantenim la convocatòria de vaga de 4 hores per torn a SLM-T12 en suport als companys acomiadats i per denunciar l’actitud antisindical de l’empresa, que els va acomiadar per la defensa de l’ocupació i de les condicions de treball de la plantilla.

Les aturades es faran coincidint amb l’inici de cada torn de treball:
  • Torn de matí: de ¾ de 6 a ¾ de 10 h
  • Torn de tarda: de ¾ de 14 a ¾ de 18 h
  • Torn de nit: de ¾ de 20 a ¾ de 24 h

CCOO d’Indústria de Catalunya denunciem també la vulneració sistemàtica, per part de l’empresa, de les darreres resolucions de la Inspecció de Treball i de l’àmbit judicial, que suposen un greu atac als drets fonamentals dels treballadors i treballadores i a la llibertat sindical. Davant aquesta lamentable situació, intensificarem les mobilitzacions.