Actes amb motiu del 28 de Juny, Dia de l’Orgull LGTBI

El 28 de juny, CCOO d’Indústria de Catalunya ens sumem a la commemoració del Dia de l’Orgull LGTBI i refermem el nostre rebuig contra qualsevol tipus de violència o discriminació contra el col·lectiu LGTBI, tant en l’àmbit laboral com en la societat en general. En aquest sentit, animem tothom a lluitar contra les actituds d’aquelles persones que encara avui es creuen amb el dret de dir a la gent com ha de ser i a qui pot estimar.

Coincidint amb aquesta jornada, es presentarà la nova fitxa d’afiliació a CCOO, que incorpora un canvi molt important per al col·lectiu LGTBI, amb un acte que tindrà lloc a les 12 h al vestíbul de la seu principal del sindicat (Via Laietana, 16, Barcelona). Un cop finalitzat, està previst sortir a les portes del sindicat, on es farà lectura del manifest amb motiu del 28 de Juny.

Des de la responsabilitat de l’àmbit LGTBI, us animem a fer-vos una fotografia amb el cartell adjunt en aquest enllaç (cartell Aturem l’odi) entre els dies 28 i 30 de juny i que la pengeu a Twitter amb l’etiqueta #AturemOdi28J. Així mateix, CCOO fa una crida a participar en la manifestació del proper 30 de juny, a les 18 h, a la plaça de la Universitat.