Les treballadores i treballadors de Freixenet tornen a revalidar el suport incondicional a CCOO

CCOO renovem els 13 membres del comitè d’empresa de la cava

CCOO d’Indústria valorem molt positivament els resultats de les eleccions sindicals celebrades ahir al centre de treball de Freixenet (Sant Sadurní d’Anoia), en les quals les treballadors i treballadores han tornat a revalidar la seva confiança en CCOO, que hem renovat els 13 membres del comitè d’empresa.

La candidatura de CCOO ha rebut un 98% de vots, en un procés d’eleccions que ha comptat amb una alta participació de la plantilla (81%), de manera que CCOO mantenim la totalitat del comitè d’empresa del centre de Freixenet.

Amb aquests resultats, CCOO sumem un total de 34 delegats i delegades al conjunt del Grup Freixenet, que suposen el 92% de la representació sindical del conjunt d’empreses de grup. Uns resultats que avalen la feina feta per CCOO i que demostren la cohesió i el compromís social dels treballadors i treballadores de les diferents empreses del Grup Freixenet.

Amb aquesta majoria de representació dins del Grup Freixenet i davant la nova situació derivada de la compra de la majoria de capital per part del grup alemany Henkell, CCOO seguirem treballant per aconseguir la consolidació d’un projecte industrial de futur, així com garanties d’ocupació per a totes les empreses del grup.

Aquest va ser precisament un dels temes que es van tractar en la reunió que van mantenir ahir la Secció Sindical de CCOO de Freixenet amb els secretaris generals de CCOO de Catalunya, Javier Pacheco, i de CCOO d’Indústria del territori, Álvaro Muñoz, coincidint amb la jornada d’eleccions sindicals.