Jornada “Més Europa, més indústria: sindicalisme europeu i acció sindical”

Demà divendres, 24 de novembre, a partir de les 10.00 hores, a la seu de CCOO a Barcelona

La Secretaria d’Internacional i Cooperació de CCOO de Catalunya i CCOO d’Indústria de Catalunya organitzen demà divendres, 24 de novembre, la jornada “Més Europa, més indústria: sindicalisme europeu i acció sindical”.

Es farà a partir de les 10.00 hores a la sala d’actes de la seu de CCOO a Barcelona (Via Laietana, 16, planta baixa). Després de la benvinguda per part de Bernat Villarroya, secretari d’Internacional i CEE de CCOO d’Indústria de Catalunya, i Michela Albarello, secretària d’Internacional i Cooperació de CCOO de Catalunya, hi haurà una ponència (10.10 hores) a càrrec de Luc Triangle, secretari general d’IndustriAll Europe, presentada per Juan Blanco, responsable d’Acció Internacional de CCOO de Industria estatal. A les 10.45 hores es farà la taula rodona “Sindicalisme europeu i acció sindical”, moderada per Jesús Ribera, secretari de Política Industrial de CCOO d’Indústria de Catalunya, amb intervencions del mateix Luc Triangle, Javier Pacheco, secretari general de CCOO de Catalunya, Agustín Martín, secretari general de CCOO de Industria estatal, i Angélica Jiménez, del Departament d’Internacional d’IG Metall. Finalment, a les 13.10 hores es farà la cloenda amb José Antonio Hernández, secretari general de CCOO d’Indústria de Catalunya.

Podeu accedir al programa complet a internet:

Barcelona, 23 de novembre de 2017

Agenda: