Gran participació en la Diada del Treball Digne

Aquest dissabte, 16 de setembre, CCOO de Catalunya va celebrar una nova edició de la Diada del Treball Digne, que va reunir centenars de persones afiliades al sindicat a La Farga de l’Hospitalet. Un any més hem tornat a gaudir d’aquesta jornada festiva i reivindicativa, que s’ha consolidat com un punt de trobada de la gent de CCOO de tot Catalunya.

L’edició d’enguany va comptar amb la presència del secretari general de CCOO d’Espanya, Unai Sordo, que va participar en el col·loqui central de la jornada junt amb el secretari general de CCOO de Catalunya, Javier Pacheco, i que va ser conduït per la periodista d’El País Milagros Pérez Oliva. En el marc de la diada es van fer diversos reconeixements a l’actiu sindical de CCOO que treballa cada dia en diversos àmbits, sectors i empreses per la defensa i la millora dels drets socials i laborals. Entre aquests reconeixements cal destacar el dels companys de Valeo per la seva lluita emblemàtica per la continuïtat industrial i dels llocs de treball de la planta de Martorelles, i la dels companys de les nuclears per la coordinació i col·laboració sindical entre principal i subcontractes.

Al llarg de la jornada van tenir lloc diferents actuacions musicals, que van amenitzar la diada, i també es va fer el lliurament del Premi Aurora Gómez, a més d’una xerrada sobre les pensions.

Galeria d’imatges de la Diada del Treball Digne