CCOO d’Indústria i la Federació Agroalimentària valorem molt positivament els plans d’acollida als nous delegats i delegades

CCOO d’Indústria i la Federació Agroalimentària valorem molt positivament l’acolliment i el desenvolupament que han tingut els plans d’acollida formatius per als nous delegats i delegades que les dues federacions hem impulsat conjuntament durant el darrer trimestre de l’any.

En aquests mesos hem format gairebé 300 nous delegats i delegades del conjunt del territori i hem superat, així, l’objectiu que ens havíem marcat inicialment. La bona acollida que han tingut els plans entre els nous delegats i delegades ens incentiva a continuar en aquesta línia. Per aquesta raó, ja hem programat un nou calendari de jornades d’acollida per al primer trimestre de 2016.

L’objectiu d’aquests plans és donar a conèixer el sindicat als nous delegats i delegades i explicar-los la nostra tasca sindical; presentar-los l’organització, els assessors i sindicalistes de referència, i oferir-los els cursos de formació necessaris perquè puguin exercir de manera més efectiva la seva representació a les empreses.

Si ets un nou delegat/ada i estàs interessat a assistir a aquestes jornades formatives, posa’t en contacte amb el teu sindicat comarcal més proper i et convocaran per participar-hi.