COMUNICAT 6: Conveni de majoristes de fruites i verdures de Barcelona

El dia d’ahir, 20 d’octubre, vam tenir la setena reunió del Conveni col·lectiu de majoristes de fruites i verdures de la província de Barcelona.

La veritat és que les propostes de la patronal segueixen en el mateix to que en l’anterior reunió, que ja us vam explicar en l’assemblea que vam realitzar el passat 4 d’octubre. Propostes que no ens permeten veure una solució al següent conveni. La patronal continuaancorada en la seva postura d’un conveni a un any i un increment únic d’un 6 % sense clàusula de revisió que permeti la recuperació de la desviació de l’IPC, que ara mateix està en un 8,9 %, per la qual cosa ens garanteixen una pèrdua de poder adquisitiu d’un 2,9 %, mentre que ja ho estem pagant a la cistella de la compra, la llum, el gas, la gasolina, etc.

En els pròxims dies convocarem una nova assemblea per informar-vos i per decidir què fem davant d’aquest escenari.

Companyes i companys, la patronal pretén que d’aquesta situació en sortim més pobres i amb menys drets, per la qual cosa no ens deixa altre remei que mobilitzar el sector. Necessitem la vostra participació i el vostre suport per aconseguir un bon conveni. Que la patronal ho tingui clar, si no hi ha increments salarials, hi haurà conflicte!

No ho dubtis, participa per unes condicions laborals justes!