Altres notícies

CCOO valora positivament el principi d'acord assolit a TE Connectivity

Malgrat que no s'ha pogut evitar el tancament, CCOO d'Indústria de Catalunya valora positivament aquest acord, ja que s'han aconseguit unes bones condicions per a la plantilla i s'ha acordat que una comissió integrada per empresa, representació legal dels treballadors i treballadores i sindicats analitzarà les possibilitats de reindustrialització de la planta de Montcada.

més informació »

CCOO valora positivament el principi d'acord sobre el conveni del metall de Barcelona

Tenint en compte la incertesa de la situació actual, per la crisi derivada de la pandèmia de la COVID-19, CCOO d'Indústria està afrontant la negociació col·lectiva dels diferents convenis sectorials oberts fent un exercici de responsabilitat, però assegurant que les treballadores i treballadors d'aquests sectors no perden els seus drets davant les propostes de retallades que estan plantejant les patronals.

més informació »

CCOO valora positivament el principi d'acord assolit a Faurecia

CCOO d'Indústria de Catalunya valora positivament el principi d'acord sobre l'ERO de Faurecia, assolit divendres pel comitè i la direcció de l'empresa, ja que ha permès reduir el volum de persones afectades per l'expedient de 160 a 124 i evitar mesures traumàtiques mitjançant baixes voluntàries, prejubilacions i recol·locacions. La plantilla ha ratificat el preacord per majoria en les assemblees celebrades avui, amb la qual cosa queda desconvocada la vaga prevista.

més informació »

El 3r Congrés de CCOO d'Indústria de Catalunya se celebrarà els dies 21 i 22 d'abril del 2021

Les circumstàncies derivades de la pandèmia de la COVID-19 ens han portat a ajustar el calendari congressual de CCOO per garantir la participació de l'afiliació en aquest procés i que ho pugui fer amb la màxima seguretat possible. Adjuntem el calendari congressual.

Es constitueix la Comissió de Reindustrialització de Robert Bosch

La representació sindical dels treballadors i treballadores hem insistit en la importància de la reindustrialització de la planta de Castellet, la qual cosa ha de suposar atreure inversors que donin continuïtat a l'activitat industrial de la planta i permetin mantenir la màxima ocupació possible.

més informació »

La plantilla de Faurecia intensifica les mobilitzacions contra l'ERO

Davant la manca d'avanços en la negociació, el comitè d'empresa ha convocat una concentració aquest dijous i una vaga del 23 al 27 de novembre per forçar l'empresa a retirar l'ERO i buscar alternatives que permetin garantir la màxima ocupació possible.

Convocada vaga indefinida a TE Connectivity a partir del 21 de novembre

CCOO d'Indústria i el comitè d'empresa segueixen exigint la retirada de l'expedient i el compliment de l'acord assolit fa un any, que garantia el projecte industrial durant tres anys.

més informació »

CCOO guanya les eleccions sindicals a IQOXE

CCOO d'Indústria de Catalunya fa una valoració molt positiva d'aquests resultats, que ratifiquen la bona feina que el sindicat està duent a terme a l'empresa, i seguirà treballant, des de la majoria del comitè d'empresa, per millorar les condicions de treball i garantir el compliment de les mesures de prevenció i seguretat a IQOXE.

més informació »

Nova jornada de mobilització de la plantilla de Faurecia contra l'ERO

CCOO d'Indústria de Catalunya dona suport a la mobilització i les reivindicacions dels treballadors i treballadores de Faurecia i exigeix a la direcció de l'empresa la retirada de l'expedient i que s'assegui a negociar per trobar una alternativa que garanteixi la màxima ocupació.

més informació »

CCOO rebutja l'ERO presentat per Doga Metal Parts per acomiadar la meitat de la plantilla

CCOO d'Indústria de Catalunya rebutja l'ERO que ha presentat l'empresa Doga Metalparts per acomiadar 49 persones de les 76 que té en plantilla, adduint raons productives i organitzatives. CCOO denuncia que l'expedient no respon a causes justificades, sinó que es tracta d'una decisió estratègica del Grup Doga, que pretén deslocalitzar part de la producció de la planta d'Abrera a la fàbrica que té a Navarra.

CCOO d'Indústria lamentem la pèrdua del nostre company Ramón Cantos Reales

Ramón Cantos havia estat secretari d'Organització i membre de l'Executiva de l'antiga federació de FITEQA a Girona, just abans de la fusió amb la federació de CCOO d'Indústria, i també havia estat membre del Consell de FITEQA de Catalunya i dels òrgans de direcció de CCOO a Girona.

Vaga a TE Connectivity contra l'ERO plantejat per l'empresa

El Comitè d'Empresa de TE Connectivity ha convocat una jornada de vaga contra el tancament de la planta de Montcada, coincidint amb la propera reunió del període de consultes de l'expedient. El mateix dia de la vaga a la tarda es concentraran davant de l'Ajuntament de Montcada en defensa de la continuïtat de la planta i dels llocs de treball.

més informació »

Comencen les mobilitzacions contra l'ERO presentat per Faurecia

Les treballadores i treballadors de la fàbrica de Faurecia d'Abrera inicien aquesta setmana un calendari de mobilitzacions contra l'ERO presentat per l'empresa per acomiadar 160 persones. La primera de les accions previstes serà una concentració aquest dimarts, coincidint amb la propera reunió del període de consultes de l'expedient, i dijous s'ha convocat una marxa lenta de vehicles.

més informació »

CCOO d'Indústria valora molt positivament la retirada de l'ERO d'Iberpotash

La pressió sindical davant de l'expedient, que CCOO havia denunciat que era del tot injustificat, ha acabat forçant la direcció del grup ICL a retirar l'ERO que havia presentat per acomiadar 110 treballadors a la mina de Súria

més informació »

L'informe sobre l'accident d'IQOXE encarregat per la Generalitat dona la raó a les denúncies en matèria de seguretat plantejades per CCOO

En contra del que deia l'informe encarregat per IQOXE, que va determinar que no espodia preveure una situació com la que es va donar, l'informe de DNV GL posa demanifest que hi havia diverses barreres de seguretat inexistents o inadequades, amb les quals, si haguessin funcionat correctament o s'haguessin pres les mesures oportunes, s'hauria pogut evitar aquest lamentable accident i les seves conseqüències. Precisament, una d'aquestes barreres que apunta l'informe és la bunquerització de la sala de control, tal com CCOO havia reivindicat i defensat.

més informació »

CCOO valora positivament que SEAT s'aculli a les recomanacions acordades pel Consell de Relacions Laborals de Catalunya

La direcció de SEAT ha anunciat la decisió d'implantar el teletreball com a mesura de contenció sanitària, atenent la sol·licitud realitzada per les seccions sindicals de CCOO i UGT, mentre duri l'actual situació de repunt de la pandèmia de COVID-19 i es continuïn aplicant les mesures de restricció de la mobilitat, emparades per l'estat d'alarma. Aquesta decisió suposa, en la pràctica, que aproximadament 5.000 persones que treballen als 5 centres de SEAT de Catalunya faran teletreball diàriament des de casa seva, disposant de les eines de treball i els mitjans necessaris.

CCOO denuncia que General Cable incompleix els compromisos acordats

CCOO denuncia que General Cable està incomplint els acords signats el novembre de 2019. L'empresa no ha facilitat en cap moment un procés de reindustrialització (tal com estava acordat), un escenari que hauria pogut mitigar l'impacte negatiu en l'ocupació. En canvi, ha avançat un any el tancament, enganyant deliberadament la plantilla i les administracions.

més informació »

CCOO critica la requalificació urbanística de Gallina Blanca aprovada ahir al ple municipal de Sant Joan Despí

Els importants beneficis per a Airina i Agroalimen han de ser rigorosament analitzats.

Vaga al centre d'Elecnor de Sant Feliu de Llobregat els dies 2 i 3 de novembre

El comitè d'empresa ha convocat dues jornades de vaga de vint-i-quatre hores els propers dies 2 i 3 de novembre perquè l'empresa no respecta les mesures de prevenció de riscos laborals i per denunciar també l'acomiadament d'un treballador de seixanta-tres anys, després de patir un accident laboral.

més informació »

La plantilla de les empreses del Grup Soler fa vaga per la situació d'incertesa i els impagaments salarials

El proper dimarts, 3 de novembre, les 350 treballadores i treballadors de les diferents empreses del Grup Soler, de Sallent, estan cridats a una jornada de vaga de vuit hores davant la situació d'incertesa per la qual passa el grup i els continus impagaments salarials. El mateix dia de la vaga es concentraran a la plaça de l'Ajuntament de Manresa, a 11.30 h, per exigir que l'empresa els pagui les nòmines que els deu i defensar els seus llocs de treball.

més informació »

CCOO rebutja l'ERO que planteja Faurecia per acomiadar 160 persones a la planta d'Abrera

CCOO considera que aquesta mesura és desproporcionada i insta l'empresa a retirar l'expedient i a asseure's a negociar per trobar una alternativa que garanteixi la màxima ocupació. Davant d'aquest escenari, el comitè d'empresa de Faurecia ha decidit convocar una vaga indefinida a partir del proper 18 de novembre.

S'arriba a un principi d'acord sobre l'ERO presentat per Aryzta Bakeries Iberia

A última hora d'ahir a la tarda, la direcció i el comitè d'empresa d'Aryzta Bakeries Iberia van arribar a un principi d'acord sobre l'ERO. Malgrat que finalment no s'ha pogut evitar el tancament de la planta d'Olesa, CCOO d'Indústria valora positivament l'acord, ja que s'han aconseguit unes bones condicions de sortida per a la plantilla, per sobre de les plantejades inicialment per Aryzta.

més informació »

Vídeos de la jornada "La funció dels CEE en les polítiques europees de futur"

Feta a Barcelona el dimarts 20 d'octubre de 2020.

més informació »

CCOO rebutja l'ERO que ha anunciat aquesta tarda Iberpotash per acomiadar 110 treballadors a la mina de Súria

La direcció d'Iberpotash ha anunciat aquesta tarda que presentarà un ERO per acomiadar 110 treballadors a la mina de Súria. CCOO d'Indústria de Catalunya rebutja totalment aquest expedient i insta la direcció d'Iberpotash a fer marxa enrere en les seves intencions.

més informació »

CCOO exigeix la nul·litat de l'ERO d'Acciona

El sindicat demana garanties d'ocupació i de reindustrialització per als més de 500 treballadors i treballadores.

CCOO valora positivament l'acord assolit a Robert Bosch Castellet

La representació i la direcció de Robert Bosch van arribar ahir a un principi d'acord sobre l'ERO presentat per l'empresa per tancar la planta de Castellet. Un acord que CCOO d'Indústria de Catalunya valora positivament, ja que s'han guanyat uns mesos de marge per trobar una alternativa industrial que permeti garantir la màxima ocupació possible i s'han aconseguit unes bones condicions de sortida per a la plantilla. Durant el dia d'avui s'estan fent assemblees per informar les treballadores i treballadors de Robert Bosch del principi d'acord per a la seva ratificació.

més informació »

La comissió de reindustrialització de Nissan acorda prioritzar els projectes de tipus industrial amb més garanties d'ocupació

Nota de premsa conjunta.

més informació »

La plantilla d'Aryzta Bakeries Iberia intensifica les mobilitzacions en defensa dels llocs de treball

Les treballadores i treballadores de la planta d'Aryzta Bakeries Iberia d'Olesa no es rendeixen i intensifiquen les seves accions de protesta contra l'ERO i en defensa dels seus llocs de treball, abans que finalitzi el període de consultes de l'expedient, el proper divendres 30 d'octubre. Coincidint amb les pròximes reunions entre la direcció de l'empresa i la representació de la plantilla, amb la mediació de l'Administració, s'han convocat dues noves concentracions divendres 23 i dilluns 26 d'octubre, a les 15 hores, davant la seu dels Serveis Territorials de Treball de Barcelona.

CCOO rebutja el tancament de la planta de TE Connectivity de Montcada

La direcció de TE Connectivity ha comunicat avui al comitè d'empresa la decisió de la multinacional de tancar la planta de Montcada i Reixac. CCOO d'Indústria de Catalunya rebutja fermament aquesta decisió, que posa en risc el futur de 248 famílies. Per CCOO es tracta d'una decisió estratègica de la multinacional, que no respon a causes objectives i que no té en compte el valor afegit d'aquesta fàbrica ni la qualificació de la seva plantilla. Per això exigeix a TE Connectivity que reconsideri aquesta decisió i adverteix la multinacional que farà tot el que estigui a les seves mans per garantir la continuïtat de la planta i dels llocs de treball.

més informació »

Principi d'acord sobre el Conveni de les indústries de l'oli de la província de Barcelona

En la darrera reunió de la comissió negociadora del Conveni de les indústries de l'oli de la província de Barcelona, celebrada el 15 d'octubre en format reduït, sindicats i patronal vam assolir un principi d'acord sobre el conveni per al període 2020-2021. En els propers dies sotmetre'm aquest preacord a la consideració de la comissió negociadora plenària i de la nostra representació i afiliació al sector.

més informació »

Vaga al Grup Soler davant la situació d'incertesa i els impagaments

La vaga afecta les empreses Global Service i Electromecánica Soler i també hi donen suport Grup Soler Constructora i Bages Insert, totes amb seu a Sallent. CCOO denuncia que aquesta lamentable situació és insostenible per a les treballadores i treballadors del Grup Soler, i exigeix a la direcció del grup que els pagui les nòmines pendents i que elabori un pla industrial per garantir l'activitat futura i l'ocupació. CCOO adverteix l'empresa que no pot fer pagar a la plantilla la seva mala gestió empresarial.

més informació »

Concentració de la plantilla de Condialiment contra el tancament de l'escorxador municipal de Mercabarna

CCOO ha convocat una concentració aquest dimecres, 21 d'octubre, a les 11 hores, davant l'Ajuntament de Barcelona (plaça de Sant Jaume) per exigir una solució que garanteixi l'ocupació de les treballadores i treballadors de Condialiment Serveis, que des del passat 1 d'octubre estan al carrer.

més informació »

CCOO manifesta la seva preocupació davant els brots de coronavirus detectats als escorxadors de PADESA

De moment ja hi ha més de 60 casos positius confirmats i 180 treballadores i treballadors confinats, i encara s'estan fent proves.

més informació »

Nova mobilització de la plantilla d'Aryzta Bakeries en defensa dels seus llocs de treball

Demà dimarts, 20 d'octubre, a Barcelona.

més informació »

Jornada "La funció dels CEE en les polítiques europees de futur" sobre els comitès d'empresa europeus

Demà dimarts, 20 d'octubre, a partir de les 9 h.

Calendari laboral 2021

CCOO d'Indústria de Catalunya posem a la vostra disposició el calendari laboral per al 2021, en el qual incorporem les festes oficials de Catalunya publicades al DOGC número 8156, de 17 de juny de 2020. Estem pendents de la publicació oficial de les festes locals per a l'any 2021.

Deu anys sense Simón Rosado

Era el dia 11 d'octubre del 2010 quan la família de CCOO vam rebre amb una forta consternació la mort del nostre company Simón Rosado, secretari d'Acció Sindical i Política Sectorial de CCOO de Catalunya en aquell moment, i membre històric de l'organització. El Simón havia mort víctima d'un atac de cor que va patir durant la matinada

més informació »

Concentració a Barcelona contra el tancament de la planta de Robert Bosch Castellet

Serà aquest divendres, 9 d'octubre, de 10 a 12 hores, a la plaça de Sant Jaume. Està previst que una representació de la plantilla sigui rebuda al Palau de la Generalitat, on demanaran el suport de l'Administració per trobar una alternativa industrial a l'expedient.

més informació »

Jornada internacional "El llarg adeu de la desindustrialització. La ciutat dels treball(s)"

Demà dijous, 8 d'octubre, a partir de les 9.15 h, per YouTube.

CCOO lamenta l'accident mortal ocorregut avui a Magneti Marelli Santpedor

CCOO d'Indústria de Catalunya lamenta l'accident laboral ocorregut avui a l'empresa Magneti Marelli, de Santpedor, en el qual ha resultat mort un treballador. CCOO estarà atenta al resultat de les investigacions d'aquest trist succés.

més informació »

La plantilla de Robert Bosch Castellet intensifica les mobilitzacions contra el tancament de la planta

Assemblea informativa demà dimecres, 7 d'octubre.

Concentració de la plantilla d'Aryzta Bakeries Iberia a Olesa

Aquest dimecres, les treballadores i treballadors d'Aryzta Bakeries Iberia es concentraran davant de l'Ajuntament d'Olesa de Montserrat per demanar el suport de l'Administració en defensa dels seus llocs de treball. Està previst que l'alcalde rebi una representació de la plantilla.

més informació »

CCOO s'oposa al tancament de l'escorxador municipal de Mercabarna

Després d'un mes de negociacions entre Mercabarna i l'empresa AAG per intentar donar continuïtat a l'activitat i l'ocupació de l'escorxador municipal, finalment les parts no han arribat a cap acord i, malgrat que hi ha un projecte presentat (que no s'ha arribat a traslladar al Consell d'Administració de Mercabarna), es manté la decisió de tancament. Davant d'aquesta situació, CCOO d'Indústria reitera el seu ferm rebuig al tancament de l'escorxador municipal i considera inadmissible que l'Ajuntament de Barcelona i un govern progressista, com a accionista majoritari a Mercabarna, permeti aquesta decisió tenint una alternativa de continuïtat de l'activitat i l'ocupació.

més informació »

CCOO denuncia l'empresa Maper Carns per no complir les mesures de prevenció davant la COVID-19

CCOO d'Indústria lamenta la greu situació que s'ha produït a l'escorxador de Sabadell, on hi ha 53 treballadors que han donat positiu per coronavirus. Es tracta de tot el personal de la secció de matadors, per la qual cosa a direcció de l'escorxador s'ha vist obligada a aturar l'activitat de l'empresa. CCOO denuncia que l'empresa Maper Carns no ha dut a terme cap protocol preventiu ni ha aplicat les mesures de seguretat necessàries davant la situació de pandèmia de la COVID-19, posant en risc la seguretat i la salut dels seus treballadors i treballadores. Davant d'aquest escenari, CCOO emprendrà les accions sindicals i legals oportunes.

S'arriba a un acord sobre l'ERO de Nobel Plastiques Ibérica

Les treballadores i treballadors de Nobel Plastiques Ibérica han ratificat avui per una àmplia majoria, amb un 80 % de vots a favor, l'acord sobre l'ERO al qual van arribar divendres la direcció i el comitè d'empresa. Malgrat que finalment no s'ha pogut evitar el tancament de la planta, CCOO d'Indústria valora positivament aquest acord, ja que s'han aconseguit unes bones condicions per a la plantilla, per sobre de les plantejades inicialment per l'empresa.

més informació »

El comitè d'empresa d'Aryzta intensifica les accions de protesta contra el tancament de la planta d'Olesa

CCOO d'Indústria manifesta el seu rebuig al tancament de la planta i insta la direcció del grup a reconsiderar la seva decisió i a negociar amb la representació de la plantilla una solució alternativa que permeti garantir el manteniment de l'activitat i de la màxima ocupació possible. CCOO dona suport a la concentració de la plantilla convocada aquest dissabte davant el McDonald's del polígon industrial El Congost, de Martorell.

més informació »

La plantilla de Robert Bosch Castellet farà vaga contra el tancament de la planta

El comitè d'empresa de Robert Bosch Castellet ha convocat tres jornades de vaga de 24 hores els pròxims dies per manifestar el rebuig de la plantilla a la decisió de l'empresa de tancar la planta i per defensar els seus llocs de treball. CCOO d'Indústria de Catalunya dona suport a aquesta mobilització i insta l'empresa a retirar l'expedient presentat. La primera jornada de vaga serà aquest divendres, 25 de setembre, i tenen previst fer una assemblea de treballadores i treballadores a les 13 hores, a les portes de l'empresa per analitzat la situació i informar de l'estratègia a seguir.

més informació »

Roda de premsa conjunta per presentar la mobilització del dia 3 d'octubre pel Penedès a Santa Margarida i els Monjos

Organitzada per CCOO del Baix Llobregat-AltPenedès-Anoia-Garraf i UGT d'Anoia, Penedès i Garraf.

més informació »

CCOO valora positivament l'acord assolit a Saint-Gobain, que ha permès desbloquejar la situació

Amb la consecució d'aquest acord, que s'acabarà de desenvolupar en el marc del període de consultes de l'expedient, es procedeix al desbloqueig immediat del centre logístic de Bellvei i a la desconvocatòria de la vaga amb efectes a les 6 h del dimarts 22 de setembre. Avui a les 12 h, s'informarà la plantilla dels termes de l'acord. CCOO d'Indústria valora positivament l'acord, ja que dona una solució no traumàtica al conflicte i permetrà garantir la màxima ocupació possible, i el sindicat vetllarà perquè així sigui.

més informació »

Concentració de la plantilla d'Aryzta Bakeries Iberia en defensa dels llocs de treball

El comitè d'empresa ha convocat la concentració davant l'aplicació fraudulenta de l'ERTO presentat per l'empresa per causes productives. La direcció el justifica, principalment, per la disminució de la productivitat dels pans d'hamburguesa que s'elaboren per a la cadena McDonald's. Quan la demanda s'ha incrementat, en comptes de desafectar la plantilla d'Olesa, s'està incrementat la producció en altres plantes del grup.

CCOO guanya les eleccions sindicals a Masia Vallformosa

Aquest procés electoral ha estat promogut per CCOO, que ha fet possible una fita històrica a l'empresa: per primer cop les treballadores i treballadors de Masia Vallformosa han pogut exercir el seu dret de vot i escollir la seva representació. La participació ha estat del 99,20 % dels 120 electors i CCOO ha aconseguit 6 dels 9 representants del comitè d'empresa.

més informació »

Bloqueig de les negociacions del Conveni estatal d'aliments compostos per a animals

Davant la situació de bloqueig per part de la patronal, que no es mou dels seus plantejaments, CCOO i UGT hem proposat que s'acordi un conveni de transició amb un increment salarial just, en línia amb allò acordat a l'AENC, i esperar que passi aquesta situació anòmala en què ens trobem immersos.

més informació »

CCOO demana al conseller d'Empresa i Coneixement més rigor en les seves declaracions sobre l'empresa Robert Bosch als mitjans de comunicació

Davant les respostes del conseller d'Empresa i Coneixement de la Generalitat, Ramon Tremosa, a l'entrevista publicada ahir a La Vanguardia, en la qual afirma que la situació de Robert Bosch “és el cas d'un tancament anunciat fa molts anys i s'ha acordat amb els treballadors". CCOO manifesta que aquesta afirmació ens sembla una greu irreponsabilitat, perquè no és cert, i demanem al conseller que si té la certesa que exiteix un acord, ens expliqui d'on ha tret aquesta informació

més informació »

La plantilla d'Acciona farà noves mobilitzacions contra l'ERO

La plantilla d'Acciona Facility Services es manté ferma en el seu rebuig a l'ERO plantejat per l'empresa per acomiadar 500 persones. Així ha quedat palès en l'assemblea de treballadors i treballadores que s'està fent aquest matí per informar sobre la situació de les negociacions, l'estratègia a seguir i les pròximes mobilitzacions en defensa dels llocs de treball. Aquesta setmana s'ha convocat una marxa lenta de vehicles dimarts i dues concentracions dimecres i divendres coincidint amb les properes reunions de negociació de l'expedient.

més informació »

Concentració a Vilafranca contra l'anunci de tancament de la planta de Robert Bosch de Castellet

El comitè d'empresa ha convocat tota la plantilla i la societat en general a una concentració a Vilafranca del Penedès aquest dissabte contra el tancament de la planta de Castellet. CCOO dona suport a la convocatòria i fa una crida a la participació en aquesta concentració, ja que hi ha en joc el futur de 300 famílies i cal fer sentir el rebuig ferm i contundent a aquesta decisió de l'empresa.

més informació »

El comitè d'empresa convoca vaga indefinida a Nobel Plastiques Ibérica contra el tancament de la planta

El comitè d'empresa de Nobel Plastiques Ibérica intensifica les accions de protesta contra l'ERO que ha presentat la companyia per cessar l'activitat de la planta de Sant Joan Despí i acomiadar el conjunt de la plantilla. A partir de dilluns 14 de setembre, el comitè ha convocat vaga indefinida, que aniran fent en funció de com avancin les negociacions de l'expedient.

més informació »

Concentració de la plantilla d'Acciona contra l'ERO

El comitè d'empresa d'Acciona ha convocat la plantilla a concentrat-se demà dimecres, 9 de setembre, a les 10 hores, davant la seu dels Serveis Territorials de Treball a Barcelona (carrer d'Albareda, 2), per manifestar el seu rebuig a l'expedient d'extinció presentat per l'empresa i en defensa dels 500 llocs de treball. Aquesta mobilització es fa coincidint amb la propera reunió de negociació de l'ERO, que a partir d'ara es faran amb la mediació de l'Administració.

Concentració de la plantilla de Saint Gobain al Parlament de Catalunya

El comitè d'empresa de Saint Gobain de l'Arboç ha convocat la plantilla a una concentració a les 11 hores, davant el Parlament de Catalunya, per la continuïtat de l'activitat a la planta i en defensa dels llocs de treball, i per manifestar el seu rebuig a l'ERO presentat per l'empresa. A les 12 h, està previst que una representació del comitè d'empresa sigui rebuda per diferents grups parlamentaris per exposar-los la seva situació.

CCOO rebutja l'anunci de tancament de la planta de Robert Bosch de Castellet

300 treballadors i treballadores afectats.

més informació »

La plantilla de Nobel Plastiques manifesta el seu rebuig a l'ERO presentat per l'empresa

Les treballadores i treballadors de Nobel Plastiques Ibérica han iniciat avui les accions de protesta contra l'ERO presentat per l'empresa per tancar la planta de Sant Joan Despí i acomiadar el conjunt de la plantilla. Tal com es va acordar en l'assemblea realitzada dissabte, els treballadors i treballadores es concentraran a les portes de l'empresa al matí i a la tarda, coincidint amb les pauses de l'esmorzar i el berenar per a la continuïtat de la planta i en defensa dels llocs de treball.

més informació »

Vaga indefinida a Saint Gobain contra la decisió de l'empresa de cessar l'activitat de Glass a l'Arboç

Diumenge 6 de setembre, la plantilla de Saint Gobain de l'Arboç iniciarà una vaga indefinida contra l'ERO que ha presentat l'empresa per cessar l'activitat de la planta i extingir els 122 llocs de treball, després que la reunió de mediació realitzada dimecres finalitzés sense acord entre les parts.