Èxit de participació en la mobilització de la plantilla d’Aguas Danone (Font Vella), de Sant Hilari Sacalm

Aquest divendres, 17 de juny, la totalitat de la plantilla d’Aguas Danone (Font Vella) s’ha mobilitzat, responent a la crida del comitè d’empresa, concentrant-se davant de les portes de l’empresa.

La mobilització ha estat la primera acció que ha plantejat el comitè d’empresa davant el bloqueig patronal en la negociació de l’increment salarial per l’any 2021.

Els representants de la plantilla plantegen en la negociació amb l’empresa que es garanteixi el poder adquisitiu dels salaris, segons l’IPC.

En cas que es mantingui el bloqueig en la negociació per part empresarial, la plantilla valorarà les noves mobilitzacions i accions a prendre.

Des de CCOO reiterem el total suport als treballadors i treballadores en la seva reivindicació i continuem exigim a la direcció d’Aguas Danone que reconsideri els seus plantejaments i s’assegui a negociar amb la voluntat real d’arribar a un acord just per a la plantilla.

Ebb5f0c3 Fb11 4322 Ad79 Ee43d91d2ded