COMUNICAT VAGUES MAIG I JUNY 2022

El personal dels centres educatius hem protagonitzat les mobilitzacions més grans dels darrers trenta anys, una autèntica revolució educativa amb l’objectiu de revertir les retallades que arrosseguem, millorar les nostres condicions laborals i augmentar els recursos necessaris per a la qualitat de l’educació pública en el nostre país (6% del PIB).

Hem aconseguit fer seure a negociar el Departament d’Educació i que comenci a plantejar propostes que eren impensables a l’inici de curs, però que continuen essent insuficients, ja que deixen una part del col·lectiu a banda i no són un retorn de condicions laborals per a totes les persones treballadores per al curs 2022-23. Les desqualificacions del conseller als docents i les trucades dels últims dies als diferents sindicats amb propostes descafeïnades que evidencien que l’objectiu de l’administració és trencar la unitat sindical i mostren la situació de feblesa en què es troba el Departament.

Ara és el moment, companyes i companys, de reprendre els esforços per participar en les mobilitzacions i secundar les vagues amb el suport de tothom. L’abatiment i l’esgotament de l’administració s’està fent palès.

Participa en les assemblees i uneix-te a les mobilitzacions i accions

Sindicats
Vaga Educacio 1