CCOO exigeix a Nestlé que reconsideri la deslocalització de la secció de cafè descafeïnat

Divendres 14 es farà una concentració a la planta de Girona contra el tancament d’aquesta secció

Davant les propostes plantejades per la direcció de Nestlé España, en la reunió d’ahir, sobre la deslocalització de la secció de producció de cafè descafeïnat de la fàbrica de Girona, la Secció Sindical de CCOO de Nestlé es referma en la idea que aquesta secció no s’ha de tancar. Per això reclama a l’empresa que reconsideri les seves intencions.

CCOO exigeix a la companyia que a les persones que resultin afectades per aquesta decisió se’ls garanteixi un lloc de treball amb la mateixa qualificació, horaris i salari que tenen actualment.

CCOO i el comitè d’empresa prendran les accions i les mesures de pressió oportunes en cas que l’empresa continuï endavant amb la idea de deslocalitzar aquesta secció. De moment, ja s’ha convocat una concentració a les portes de la fàbrica de Nestlé de Girona aquest divendres, 14 d’octubre, de 9.15 a 10 h, coincidint amb la propera reunió amb la direcció, contra el tancament de la secció i en defensa dels llocs de treball.