CCOO denuncia la situació d’impagament salarial i de falta de manteniment de les instal·lacions a Nylstar

Avui a mig matí, les treballadores i treballadors de Nylstar (Blanes) s’han trobat que no han pogut continuar la seva jornada laboral perquè l’empresa distribuïdora del servei ha tallat el subministrament elèctric de la fàbrica per impagament. Aquest fet agreuja encara més la situació de la plantilla, que no ha cobrat la nòmina del mes d’agost i no ha rebut cap resposta de l’empresa sobre quan els pagarà els salaris pendents. La direcció de Nylstar tampoc s’ha personat quan s’ha fet el tall de la llum.

CCOO d’Indústria manifesta la seva preocupació davant d’aquest escenari i exigeix a la direcció de Nylstar que resolgui aquesta situació amb la màxima celeritat possible per donar continuïtat a l’activitat de l’empresa i garantir els llocs de treball.

Demà, el comitè d’empresa presentarà una demanda contra Nylstar a la Inspecció de Treball per exigir-li el pagament de les nòmines i per denunciar la manca de manteniment de les instal·lacions de l’empresa, ja que s’està posant en risc la seguretat de les persones que hi treballen.