La plantilla de GBI Serveis Platja d’Aro protesta per denunciar les deficiències en matèria de prevenció contra el coronavirus que pateix el personal d’oficina

La plantilla de GBI Serveis Platja d’Aro, responsable del servei de recollida d’escombraries i neteja viària, s’han concentrat avui davant la seu de l’empresa per exigir que s’adeqüi l’espai d’oficina per tal de minimitzar el risc de contagi del coronavirus.

Es tracta d’un espai reduït i poc ventilat on treballen dos persones i hi ha una important afluència de visites que entren i surten per realitzar diferents tràmits i no existeixen elements separadors que garanteixin la seguretat epidemiològica.

El comitè de salut laboral s’ha posat en contacte repetidament amb la direcció per manifestar aquestes mancances, i no només ha rebut silenci, sinó que s’ha assabentat que és intenció de l’empresa instal•lar a oficines una tercera persona, un agent cívic, fet que encara agreuja el risc de contagi.

Abbes Talbi, president del comitè d’empresa, del sindicat CCOO, ha manifestat que el personal d’oficina també són companyes de feina i que tot i que a vegades pugui semblar que estan apartades del gruix de la plantilla. S’ha instat a l’empresa a que solucioni urgentment les mancances exposades pel comitè de salut laboral, o plantejaran altres mobilitzacions i denúncies a les autoritats pertinents.

La concentració s’ha realitzat respectant les mesures de protecció i distanciament pertients.