CCOO exigeix als hotels Monterrey i Roger de Flor de Lloret de Mar el diàleg per mantenir l’ocupació de les més de cent persones que pretenen acomiadar

Avui, nova concentració a les 15 h davant l’Hotel Monterrey de Lloret de Mar

Els dos hotels han manifestat la seva pretensió d’acomiadar més cent persones treballadores, la totalitat de les seves respectives plantilles. CCOO exigeix a les direccions dels hotels que dialoguin amb la representació sindical per cercar prioritàriament mesures que mantinguin l’ocupació de les seves plantilles en lloc d’acomiadar-la en la seva totalitat com pretenen fer.

L’Hotel Roger de Flor ja ha comunicat l’acomiadament a la totalitat de la plantilla (28 persones) sense haver establert cap tipus de negociació, ni amb l’RLT ni amb la plantilla.
Respecte de l’Hotel Monterrey, està en el període de negociació establert per llei i té la pretensió d’acomiadar les vuitanta persones que formen la plantilla.
Per denunciar aquests fets, avui es realitzarà una nova concentració de les plantilles dels dos hotels, des de les 15 h a les 16 h, davant les portes de l’Hotel Monterrey de Lloret de Mar (avinguda Tossa de Mar, núm. 27).