La plantilla d’Eurest es concentra davant la Delegació de la Generalitat a Girona per exigir que l’empresa compleixi el conveni col·lectiu i que les administracions siguin responsables

Demà dimecres, 11 de novembre, a les 10 h, a Girona

La plantilla d’Eurest, empresa que gestiona bastants menjadors escolars de les comarques gironines, denuncia incompliments sistemàtics del conveni col·lectiu i la normativa laboral: conversió de contractes de fixos a temporals, inaplicació de les taules salarials del conveni, el no manteniment de l’ordre de crida dels fixos discontinus etc.

Tots aquests incompliments ja han estat denunciats a la Inspecció de Treball, però, mentre no hi ha resolució de l’autoritat laboral, demanem tant al Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya com als consells comarcals de la Selva, el Baix Empordà i l’Alt Empordà que atenguin les reclamacions de la plantilla i forcin l’empresa al compliment de les condicions laborals.

Per a més informació:

agenda: dimecres, 11 de novembre, de 2020