CCOO de les Comarques Gironines fa un relleu a la Secretaria General i els òrgans de direcció

En el Consell que tindrà lloc dilluns, 8 de juny

CCOO de les Comarques Gironines celebrarà dilluns, 8 de juny, el seu Consell, màxim òrgan de decisió entre congressos, on es preveu el relleu de la direcció del sindicat territorial i de la Secretaria General.

Bartomeu Compte, secretari general els darrers 11 anys, deixa el seu càrrec, que assumirà Belén López, professora interina, delegada de CCOO i fins ara responsable de la Secretaria de Socieconomia, Dona, Formació i Comunicació de CCOO de les Comarques Gironines.

Aquest canvi s’emmarca en un procés més ampli de renovació de tot el sindicat que començarà la propera tardor amb els processos congressuals. L’equip de direcció actual es troba en un mandat extraordinari i per tant, en el moment que el nou equip ha estat a punt, s’ha considerat oportú fer el relleu a la direcció del sindicat territorial. El nou equip coordinarà el procés de renovació del sindicat i haurà d’encarar els grans reptes que té per davant la classe treballadora i les seves organitzacions en el context de crisi actual.

Al Consell, que es farà a porta tancada, a la seu del sindicat a Girona (c. deMiquel Blay, 1), hi assistirà Javier Pacheco, secretari general de CCOO de Catalunya.

Un cop finalitzada la reunió, sobre les 13 hores, tindrà lloc una compareixença de premsa, per explicar els detalls dels canvis. La compareixença es realitzarà en forma de declaració a peu dret i tindrà lloc amb les mesures de seguretat ajustades a la situació del moment (mascaretes, distàncies de seguretat, etc.).

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 5 de juny de 2020