CCOO de Catalunya condemna l’assassinat d’una dona a l’Escala a causa de la violència masclista i recorda el seu ferm compromís per erradicar-la

Condol a la família i entorn

CCOO de Catalunya condemna l’assassinat masclista d’una dona a l’Escala (Alt Empordà), i novament expressa el seu rebuig a una violència que encara avui s’exerceix vers les dones només pel fet de ser dones.

CCOO mostra la seva indignació i preocupació per fets com aquest, se suma a la demanda perquè els poders públics reconeguin la lluita pels drets de les dones i per erradicar la violència masclista com una qüestió d’Estat i destaca el compromís ferm a cooperar en la construcció d’una societat en la qual les dones puguin viure lliures de qualssevol de les violències.

Des d’aquestes línies volem expressar el nostre condol a la seva família i entorn, i fer una crida a totes les persones, organitzacions i institucions que treballen per erradicar la violència masclista a sumar esforços perquè d’una vegada per totes la violència contra les dones sigui definitivament eliminada.

CCOO de Catalunya recorda que compta amb el Servei d’Informació i Atenció a les Dones, SIAD, en l’àmbit laboral, per qualsevol tipus de discriminació o violència que pateixi una dona.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 27 de maig de 2020