A través del canal de YouTube de CCOO de Catalunya

Celebrada l'assemblea de delegats i delegades telemàtica amb el lema 'Hauran de comptar amb nosaltres'

Foto El dimecres 29 d'abril del 2020, CCOO de Catalunya ha celebrat una assemblea de delegats i delegades telemàtica amb el lema 'Hauran de comptar amb nosaltres', retransmesa en directe pel canal de YouTube del sindical (amb un pic de 1.400 visualitzacions i un mínim de 1.280).

A dos dies del Primer de Maig, festa dels treballadors i treballadores, s'han explicat les reivindicacions laborals i socials en l'actual situació de confinament per coronavirus. Amb presentació de Belén López, responsable de Comunicació de CCOO de les Comarques Gironines, hi han intervingut Javier Pacheco, secretari general de CCOO de Catalunya, i Cristina Torre, secretària d'Acció Sindical de CCOO de Catalunya, i hem projectat testimonis de representants de diversos sectors que han estat essencials en aquesta crisi i que han patit mancances en la protecció de la seva salut al lloc de treball.

Més informació del Primer de Maig de 2020

29/04/2020