La plantilla d'Elecnor de Vilablareix inicia una vaga indefinida davant les intencions de l'empresa de modificar la jornada laboral

FotoLa plantilla de la delegació de telecomunicacions que Elecnor té a Vilablareix ha iniciat avui una vaga parcial de 8 a 12 hores amb caràcter indefinit per manifestar el seu rebuig a les intencions de l’empresa de modificar el seu horari de treball. L’empresa planteja que, mitjançant l’aplicació de l’article 41 de l’Estatut dels treballadors, part de la plantilla passi a fer jornada continuada de 7 hores de dilluns a divendres, de manera que deixarien de cobrar la mitja dieta i haurien de recuperar les 5 hores que faltarien per completar les 40 hores setmanals en dissabtes.

Davant d’aquest escenari, el comitè d’empresa ha convocat aquesta mobilització per exigir a la direcció d’Elecnor que desisteixi de la seva decisió i compleixi amb el Conveni del metall de la província de Girona.
10/02/2020