CCOO convoca concentracions de la plantilla dels supermercats DIA a Granollers i Girona per exigir la paralització de l’ERO

Demà dimecres, 13 de març, a partir de les 12 hores

Les treballadores i els treballadors dels supermercats del Grupo DIA estan convocats demà dimecres, 13 de març, de 12 a 14 hores, per la Federació de Serveis de CCOO, a les botigues de més de setze localitats, per exigir la paralització de l’ERO (expedient de regulació d’ocupació) presentat per l’empresa. A Catalunya es faran a botigues de Granollers (c/Girona, 220) i de Girona (Ctra. de Barcelona, 56-60).

CCOO convoca aquestes concentracions per a demà per valorar la importància de mantenir una plantilla estable, suficient i qualificada per millorar la qualitat del servei a les diferents botigues del grup, front a un ERO que no té raó de ser. L’actual enfrontament entre accionistes majoritaris que es resoldrà a la Junta d’Accionistes de la setmana que ve ha generat un escenari de total incertesa en el qual no té sentit plantejar un ERO.

CCOO ha convocat més accions davant aquesta situació, una concentració a Barcelona (c/Rocafort, 39-41) pel dimarts que ve, 19 de març, i dues aturades parcials per al proper dia 20 de març a tots els centres de treball, de 10 a 12 h i de 17 a 19 h.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 12 de març de 2019