Elaborat pel Servei Lingüístic de CCOO

Reciclem-nos! Apunts sobre gramàtica i ortografia

Foto

El Servei Lingüístic ha elaborat un nou material titulat Reciclem-nos! Apunts sobre gramàtica i ortografia. Es tracta d’una presentació que permet navegar, de manera lineal o saltejada sobre la denominació Servei Lingüístic de CCOO de Catalunya. En clicar sobre cadascuna de les lletres es desplega una bombolla amb un aclariment lingüístic, un exemple i, si escau, l’enllaç al material corresponent elaborat pel Servei Lingüístic.

A la presentació, s’hi han inclòs respostes a dubtes sobre normativa gramatical i ortogràfica, i sobre qüestions convencionals que apareixen amb freqüència en l’àmbit sindical, així com alguns dels canvis introduïts recentment per la Gramàtica de la llengua catalana i l’Ortografia de la llengua catalana, ratificades pel Ple de l’Institut d’Estudis Catalans (IEC), el passat 2016.

Podeu consultar la presentació en aquest enllaç o accedint-hi des del web del Servei Lingüístic mitjançant el bàner de la presentació, ubicat a l’apartat de “Materials de consulta".

30/01/2018