Altres notícies

CCOO de Catalunya condemna l'assassinat d'una dona a l'Escala a causa de la violència masclista i recorda el seu ferm compromís per erradicar-la

Condol a la família i entorn.

més informació »

CCOO alerta dels problemes per al reconeixement de prestacions d'atur a les persones amb contractes fixos discontinus

El sindicat denuncia que la nova instrucció del SEPE no l'apliquen per igual les seves mateixes delegacions.

més informació »

Celebrada l'assemblea de delegats i delegades telemàtica amb el lema 'Hauran de comptar amb nosaltres'

A dos dies del Primer de Maig, festa dels treballadors i treballadores, s'han explicat a través del canal de youtube de CCOO de Catalunya, les reivindicacions laborals i socials en l'actual situació de confinament per coronavirus. Amb presentació de Belén López, responsable de Comunicació de CCOO de les Comarques Gironines, hi han intervingut Javier Pacheco, secretari general de CCOO de Catalunya, i Cristina Torre, secretària d'Acció Sindical de CCOO de Catalunya, i hem projectat testimonis de representants de diversos sectors que han estat essencials en aquesta crisi i que han patit mancances en la protecció de la seva salut en el lloc de treball.

més informació »

La Inspecció de Treball dona la raó a CCOO perquè treballadors fixos discontinus de l'hostaleria puguin cobrar la prestació d'atur

Algunes empreses els han aplicat acomiadaments col·lectius a pesar de la prohibició per la situació de crisi per coronavirus.

més informació »

CCOO lamenta profundament els tres accidents mortals d'aquesta setmana

Ocorreguts dilluns, dimarts i dimecres a Manresa, Arbúcies i les Franqueses del Vallès.

més informació »

CCOO a Girona+Neta alerta dels riscos als quals s'exposen els treballadors i treballadores

Serveis de neteja amb la crisi sanitària pel coronavirus.

més informació »

CCOO lliura més d'11.000 signatures perquè el nou Hospital Josep Trueta de Girona es faci als terrenys de Domeny

Demà dimecres, 4 de març, a les 16.30 h, a la Delegació de la Generalitat a Girona (Plaça Pompeu Fabra, 1).

Mor Paco Antequera, històric fundador de CCOO a Blanes

CCOO de Catalunya lamenta la mort de Paco Antequera Barbero, històric fundador de CCOO a Blanes, que ens ha deixat el passat 24 de febrer a l'edat de 85 anys. Aquest veterà sindicalista i militant comunista de la ciutat gironina de Blanes, havia fundat l'agrupació local del PSUC l'any 1963 i CCOO d'aquesta població l'any 1967.

més informació »

La Federació d'Educació de CCOO celebra l'absolució de la delegada que es va manifestar en una protesta al 2011 a la Universitat de Girona

12 absolucions.

més informació »

La plantilla de CESPA rebutja la modificació de les condicions de treball que els hi vol imposar l'empresa

Demà dimarts, 11 de febrer, concentració de protesta a Sant Feliu de Guíxols.

més informació »

La plantilla d'Elecnor de Vilablareix inicia una vaga indefinida davant les intencions de l'empresa de modificar la jornada laboral

L'empresa planteja que, mitjançant l'aplicació de l'article 41 de l'Estatut dels treballadors, part de la plantilla passi a fer jornada continuada de 7 hores de dilluns a divendres, de manera que deixarien de cobrar la mitja dieta i haurien de recuperar les 5 hores que faltarien per completar les 40 hores setmanals en dissabtes.

més informació »

CCOO considera que el pressupost destinat a les obres de l'Hospital Dr. Josep Trueta de Girona és insuficient

A més de lamentar cap partida per al projecte del nou hospital.

més informació »

Acte de llançament del projecte Espai Sindical Transfronterer Occitània - Catalunya (ESTOC 2020)

Demà divendres, 31 de gener, a les 10.30 hores, a Figueres.

més informació »

Les direccions de diferents centres i serveis d'atenció a la infància de Girona, majoritàriament de la Fundació Resilis, munten una carpa per protestar per les condicions laborals de les plantilles

Avui dilluns, 27 de gener, concentració de protesta davant la seu de la Generalitat a Girona (plaça Pompeu Fabra, 1).

més informació »

Un defecte de forma tomba la denúncia contra el Departament d'Educació per discriminació de gènere

Demanda d'una delegada de CCOO.

més informació »

La Federació d'Educació de CCOO reclama la retirada de càrrecs contra la delegada que es va manifestar en una protesta al 2011 a la Universitat de Girona

Lluitar contra les retallades no és delicte.

més informació »

CCOO entrega una queixa al Síndic de Greuges sobre el funcionament de l'Administració General de l'Estat a Girona i les pèssimes condicions laborals de la plantilla

Demà, a Girona, a partir de les 11 hores del matí.

més informació »

CCOO es felicita per la decisió de la Comissió de Salut del Parlament en defensa del nou Hospital Doctor Josep Trueta a Girona

Resolució aprovada avui dijous.

més informació »

CCOO assistirà a la Comissió de Salut del Parlament en defensa del nou Hospital Doctor Josep Trueta a Girona

Per mantenir la qualitat assistencial i la defensa de la sanitat pública.

CCOO de les Comarques Gironines inaugura nova seu a Figueres

Demà dimarts, 19 de novembre, a les 17 hores, al c/Empordà, 4, amb presència de Javier Pacheco, secretari general de CCOO de Catalunya.

més informació »

CCCO dona suport a les concentracions de les Kellys per exigir millors condicions de treball i un canvi en la legislació al sector per evitar les externalitzacions del servei

El proper diumenge, 25 d'agost, a les 19,00 hores, a la plaça Sant Jaume davant l'ajuntament de Barcelona i a la Plaça de la Vila, davant l'ajuntament de Lloret de Mar, tindran lloc concentracions del col·lectiu de les Kellys (treballadores i treballadors del departament de pisos del sector hoteler) que continua reivindicant els canvis necessaris de millora al departament de pisos dels hotels on el personal treballa amb unes condicions laborals molt precàries i amb una desproporcionada càrrega de treball.

més informació »

CCOO col·labora en la donació d'un microbús i de material escolar al Marroc, a càrrec de l'Associació ECCIT

Projecte solidari contra l'abandonament escolar.

més informació »

La plantilla de l'aigua de Viladrau (Nestlé Waters España S.A.) d'Arbúcies desconvoca la vaga prevista per avui divendres, 2 d'agost

Ratificació del preacord aconseguit amb l'empresa en la mediació.

més informació »

Es signa un nou conveni col·lectiu del comerç de la província de Girona per als anys 2019-2020

Increment salarial del 2% per cada any.

més informació »

CCOO aconsegueix que l'ApartHotel Costa Encantada de Lloret de Mar recol·loqui 21 treballadors en la categoria professional adequada i els aboni diferències salarials

Des del sindicat continuem la campanya per lluitar contra la precarietat a l'hostaleria.

més informació »

CCOO guanya una sentència contra l'Ajuntament de Salt que posava en qüestió el torn de vacances als membres de les brigades municipals dels 15 al 31 de juliol

Demanda presentada pel Gabinet Tècnic Jurídic del sindicat.

més informació »

CCOO d'Indústria valora molt positivament el preacord previ a la vaga al qual s'ha arribat a l'aigua de Viladrau (Nestlé Waters España S.A.)

Es podria desconvocar la vaga prevista per al divendres 2 d'agost.

més informació »

La plantilla de l'aigua de Viladrau (Nestlé Waters España S.A.) d'Arbúcies convoca una vaga per al proper divendres 2 d'agost

Disconformitat amb l'empresa a l'hora de l'aplicació de l'increment salarial.

més informació »

Se signa el Conveni de prefabricats de formigó i derivats del ciment de Girona

Després de 9 anys sense negociació.

més informació »

CCOO participarà en la tercera sessió de treball de l'Agenda Urbana de Catalunya, demà, a Girona

Demà dimecres, 19 de juny, al Col·legi Oficial d'Arquitectes de Catalunya-Girona.

Presentació de l'exposició “La maternitat d'Elna”, a Salt

Demà dimarts, 4 de juny, la seu de CCOO a Girona (c/ Miquel Blay, 1, 5a planta) acollirà la presentació de l'exposició “La maternitat d'Elna”, que romandrà entre el 5 i el 20 de juny a l'Hospital Santa Caterina de Salt.