Altres notícies

CCCO dona suport a les concentracions de les Kellys per exigir millors condicions de treball i un canvi en la legislació al sector per evitar les externalitzacions del servei

El proper diumenge, 25 d'agost, a les 19,00 hores, a la plaça Sant Jaume davant l'ajuntament de Barcelona i a la Plaça de la Vila, davant l'ajuntament de Lloret de Mar, tindran lloc concentracions del col·lectiu de les Kellys (treballadores i treballadors del departament de pisos del sector hoteler) que continua reivindicant els canvis necessaris de millora al departament de pisos dels hotels on el personal treballa amb unes condicions laborals molt precàries i amb una desproporcionada càrrega de treball.

més informació »

CCOO col·labora en la donació d'un microbús i de material escolar al Marroc, a càrrec de l'Associació ECCIT

Projecte solidari contra l'abandonament escolar.

més informació »

La plantilla de l'aigua de Viladrau (Nestlé Waters España S.A.) d'Arbúcies desconvoca la vaga prevista per avui divendres, 2 d'agost

Ratificació del preacord aconseguit amb l'empresa en la mediació.

més informació »

Es signa un nou conveni col·lectiu del comerç de la província de Girona per als anys 2019-2020

Increment salarial del 2% per cada any.

més informació »

CCOO aconsegueix que l'ApartHotel Costa Encantada de Lloret de Mar recol·loqui 21 treballadors en la categoria professional adequada i els aboni diferències salarials

Des del sindicat continuem la campanya per lluitar contra la precarietat a l'hostaleria.

més informació »

CCOO guanya una sentència contra l'Ajuntament de Salt que posava en qüestió el torn de vacances als membres de les brigades municipals dels 15 al 31 de juliol

Demanda presentada pel Gabinet Tècnic Jurídic del sindicat.

més informació »

CCOO d'Indústria valora molt positivament el preacord previ a la vaga al qual s'ha arribat a l'aigua de Viladrau (Nestlé Waters España S.A.)

Es podria desconvocar la vaga prevista per al divendres 2 d'agost.

més informació »

La plantilla de l'aigua de Viladrau (Nestlé Waters España S.A.) d'Arbúcies convoca una vaga per al proper divendres 2 d'agost

Disconformitat amb l'empresa a l'hora de l'aplicació de l'increment salarial.

més informació »

Se signa el Conveni de prefabricats de formigó i derivats del ciment de Girona

Després de 9 anys sense negociació.

més informació »

CCOO participarà en la tercera sessió de treball de l'Agenda Urbana de Catalunya, demà, a Girona

Demà dimecres, 19 de juny, al Col·legi Oficial d'Arquitectes de Catalunya-Girona.

Presentació de l'exposició “La maternitat d'Elna”, a Salt

Demà dimarts, 4 de juny, la seu de CCOO a Girona (c/ Miquel Blay, 1, 5a planta) acollirà la presentació de l'exposició “La maternitat d'Elna”, que romandrà entre el 5 i el 20 de juny a l'Hospital Santa Caterina de Salt.

més informació »

Concentració de la plantilla de l'hotel Don Juan de Lloret de Mar per protestar contra l'acomiadament d'una treballadora

El Comitè d'Empresa de l'Hotel Don Juan de Lloret de Mar ha convocat per a demà dissabte, a les 17 h, a la porta de l'empresa, una concentració de protesta contra l'acomiadament improcedent d'una treballadora.

més informació »

Vaga indefinida de la plantilla de Girona+Neta per denunciar les condicions laborals

Amb el suport de CCOO.

més informació »

CCOO presenta les dades sobre sinistralitat laboral del primer trimestre 2019 a les comarques gironines, en el marc de la jornada sindical sobre la vigilància de la salut

Demà divendres, 10 de maig, a les 10 hores, a la seu de CCOO a Girona (c/ Miquel Blay, 1).

més informació »

La plantilla de Girona+Neta convoca per demà una manifestació per denunciar el bloqueig del conveni

A les 13 hores des del rellotge de la Devesa de Girona.

més informació »

Manifestacions del Primer de Maig del 2019 a Catalunya sota el lema "Més drets, més igualtat, més cohesió. Primer les persones"

A partir de les 11.15 hores els secretaris generals de CCOO de Catalunya i UGT de Catalunya, Javier Pacheco i Camil Ros, atendran als mitjans.

més informació »

Assemblea a Girona preparatòria del Primer de Maig, amb presència de Javier Pacheco, secretari general de CCOO de Catalunya

Demà dimarts, 30 d'abril, a les 11.00 hores, a la seu de CCOO a Girona (c/ Miquel Blay, 1).

més informació »

Comença la 8a edició del programa d'intercanvi de docents entre Girona i Xauen (Marroc)

Projecte d'interculturalitat.

Visita de CCOO a l'Escola Pia de Salt

Projecte d'interculturalitat.

més informació »

La Secció Sindical de CCOO a Nestlé Girona denuncia que l'empresa està represaliant la plantilla per la lluita que va suposar la signatura del nou conveni

Concentració avui, des de les 12 h, a les oficines centrals, a Esplugues.

més informació »

La plantilla de Nestlé a Girona es concentra a la porta de l'empresa

Acomiadament injust.

més informació »

CCOO convoca les treballadores del comerç de Figueres a concentrar-se davant l'ajuntament per mostrar el desacord a la declaració de tot el municipi com a zona turística

Demà dijous, 4 d'abril, a les 17.30 hores.

més informació »

El Consell Sindical Interregional (CSIR-Pirimed) presenta a Figueres el seu projecte POCTEFA per fer actuacions transfrontereres

Demà divendres, 29 de març, a les 11.30 hores, a Figueres.

més informació »

CCOO de Girona imparteix, de forma solidària, el Mòdul B sobre aspectes sociolaborals, dels cursos d'acollida que ofereix la Generalitat de Catalunya

La Unió Intercomarcal de CCOO de les Comarques Gironines organitza des de fa 7 anys formació sobre mercat de treball per a joves tant d'instituts com associacions.

més informació »

Signat el Conveni de la construcció de la província de Girona

Avui dilluns, 25 de març.

més informació »

Desconvocada la concentració de la plantilla de Biospirit

Prevista per avui a Celrà.

més informació »

Concentració de la plantilla de Biospirit pel pagament de les nòmines

Avui dijous, 14 de març, a les 18 hores, a Celrà.

més informació »

CCOO convoca concentracions de la plantilla dels supermercats DIA a Granollers i Girona per exigir la paralització de l'ERO

Demà dimecres, 13 de març, a partir de les 12 hores.

més informació »

CCOO guanya les eleccions sindicals a les empreses GM FOOD i Gros Mercat, antiga Miquel Alimentació

CCOO va guanyar les eleccions sindicals a les tres meses de votació, dues a l'empresa Plataforma Logística de GM FOOD i a la mesa de Gros Mercat.

Per la millora salarial i del conveni a Nestlé Girona

Posicionament de la Secció Sindical de CCOO.

més informació »

CCOO organitza a Girona una assemblea per reclamar el compliment dels acords salarials, modificar la reforma laboral i millorar les pensions

Demà dimarts, 29 de gener, a les 11.00 hores, a l'Auditori Josep Irla (plaça Pompeu Fabra, 1), amb la participació de Javier Pacheco.

Gran seguiment de la vaga a Nestlé a Girona

Del 97 %.

La plantilla de Nestlé a Girona vota fer vaga demà dijous, 24 de gener

CCOO valora molt positivament la participació.

Suport de CCOO a la vaga convocada pel Comitè d'Empresa de Nestlé a Girona

El dijous 24 de gener.

més informació »

CCOO aconsegueix el reconeixement dels drets contractuals, salarials i del nivell professional per a més de 100 persones en els hotels de Lloret de Mar

La denúncia del sindicat davant la Inspecció de Treball posa al descobert i corregeix tot un sistema fraudulent de contractació a través d'ETT.

més informació »

Marxa en solidaritat amb les persones migrants, per la igualtat de drets i la llibertat de circulació

Demà dissabte, 15 de desembre, a les 12.30 h, roda de premsa al Museu de l'Exili de la Jonquera, i a les 16.30 h, marxa des del Pertús fins a la frontera.

més informació »

CCOO i UGT convoquen per aquest divendres aturades en defensa dels professionals de serveis socials i en contra de la violència ocupacional que pateixen

A les 12.30 hores davant dels centres de treball de serveis socials de tot Catalunya.

més informació »

CCOO es solidaritza amb la treballadora social del Consorci de Benestar Social del Gironés-Salt agredida ahir, i denuncia la situació de precarietat laboral i de discriminació de gènere d'aquest col·lectiu

CCOO porta temps denunciant l'existència d'agressions provocades per la violència ocupacional i la violència de gènere que pateix el col·lectiu de treballadores socials i familiars

més informació »

La plantilla d'Endesa es mobilitza a Salt per un conveni just

Les treballadores i treballadors d'Endesa continuen mobilitzant-se arreu del territori per reivindicar unes condicions laborals dignes i un repartiment més just dels beneficis, davant el bloqueig de les negociacions del conveni col·lectiu de l'empresa. Aquest dimecres, 21 de novembre, ho faran al costat de la seu d'Endesa a Salt.

més informació »

Taller de redacció de convocatòries per WhatsApp i per correu electrònic

Girona, 28 de novembre del 2018 De 10 h a 14 h / Edifici MIFAS (rambla de Xavier Cugat, 43, baixos)

més informació »

Presentació a Girona de l'estudi "La situació laboral de la població estrangera a Catalunya. Treballadores de la llar estrangeres"

Demà dijous, 25 d'octubre, a les 18 h, a la seu de CCOO a Girona (c/Miquel Blay, 1).