El comitè d’empresa de TMB convoca nova vaga d’autobusos indefinida a Barcelona a partir del 17 d’octubre

Des del comitè de vaga donen per trencades les negociacions i consideren que la direcció “no s’ha adonat que la plantilla no està disposada a perdre poder adquisitiu”, ja que consideren que la proposta de l’empresa no dóna resposta a les seves reivindicacions (veure les propostes del comitè).

El comitè d’empresa Transports de Barcelona ha anunciat una nova vaga d’autobusos a partir del 17 d’octubre. La plantilla de TMB té previst començar a partir del 17 les aturades parcials de forma indefinida, perquè no han concretat una data de finalització.

Horaris de vaga:

Les aturades es faran de dilluns a divendres laborables durant el torn nocturn (de 03.00 a 05.00 hores), de 8.00 a 10.00 hores i de 16.00 a 18.00 hores.