El Comitè d’Empresa de BSM desconvoca les vagues previstes mentre duri el nou espai de diàleg proposat per la direcció de l’empresa

Ahir dimarts 17 va tenir lloc una nova reunió amb la direcció a la seu del Tribunal Laboral de Catalunya (TLC). El Comitè de Vaga i la direcció de l’empresa han arribat a un acord per a la desconvocatòria de vaga de demà 18 de maig de 2022, en la unitat d’ÀREA d’estacionament regulat (zona blava, zona verda, resident…), després de retirar l’aplicació de modificació substancial de condicions de treball per a deu companys i companyes d’aquesta unitat.

D’altra banda, també s’ha arribat a un acord entre totes dues parts per començar negociacions setmanals, des del 24 de maig fins al 30 de juny de 2022, amb la finalitat d’arribar a un acord per a l’eliminació del dia de torn partit que té aquesta unitat. Així mateix, mentre duri la negociació se suspèn aquesta jornada partida, igual que se suspèn la vaga de dissabtes i diumenges que estava convocada des del 19 de març de 2022 i que cobria tots els caps de setmana del 2022.

Aquest comitè desitja reprendre la via del diàleg i la negociació. Esperem i desitgem que la direcció demostri tenir les nostres mateixes prioritats, amb la finalitat que abans de la data límit establerta tinguem una solució que sigui acceptable per les dues parts.

Com no pot ser d’una altra manera, aquest comitè continuarà atent al que proposi la direcció de l’empresa i estarà sempre predisposat a defensar els drets de totes les persones que formem part de BSM. Desitgem que aquesta suspensió sigui definitiva. En cas contrari, si no s’aconsegueix un acord satisfactori en la data límit establerta, tornarem a la vaga de caps de setmana amb la mateixa energia i vigor que fins ara.

El comitè vol agrair a totes les persones treballadores d’aquesta unitat l’esforç i la valentia demostrada. De la mateixa manera volem fer valdre el sacrifici que ha representat per a la plantilla tot aquest conflicte. Sense ells, això no hauria estat possible.