El 6 de juliol sortim al carrer! Salaris dignes, per un conveni just

Dimecres dia 6 de juliol tindrà lloc un acte conjunt de CCOO i UGT de Catalunya. Els delegats i delegades de la província de Barcelona farem un acte reivindicatiu en què quatre
columnes de tots els sectors confluiran davant la seu de Foment del Treball a les dotze del matí per posar de manifest les seves reivindicacions pel que fa a negociació col·lectiva, i aportaran llum sobre la manca de voluntat negociadora de les patronals, que ara mateix fa que quatre de cada deu persones assalariades a Catalunya, 1.200.000 persones, tinguin el conveni en negociació.
Ens hi juguem molt, perquè l’IPC interanual se situa a Catalunya en un 10,2% i cap conveni preveu actualitzacions ni remotament properes a aquesta xifra i, en canvi, són molts
on, d’una manera o una altra, els treballadors i treballadores poden acabar perdent poder adquisitiu davant la intransigència de les patronals.

Acte confederal conjunt de CCOO i UGT de Catalunya amb el suport de les delegades i delegats del Barcelonès i dels territoris de la província Barcelona que faran un acte reivindicatiu el pròxim 6 de juliol, que consta de 4 columnes que es detallen a continuació:

• COLUMNA 1 – INDÚSTRIA (10.30h) Assemblea Plaça St Agustí,
    11.30h Carders, Via Laietana, Foment.
  • COLUMNA 2 – HÀBITAT(10.30h) assemblea conjunta a la seu CCOO,
    11.30h Via Laietana, Foment.
  • COLUMNA 3 – SERVEIS (11h) Fontanella, portal Angel, Catedral, Foment.
  • COLUMNA 4 – FSC, EDUCACIÓ, SANITAT, PPJJ, ACCIÓ JOVE, UI BLLAPAG, UI
    VOCCIDENTAL-CAT CENTRAL i VORMAROS (11h) Plaça Urquinaona,
    Via Laietana, Foment.

Totes les columnes visibilitzaran les reivindicacions dels diferents sectors i convenis col·lectius que confluiran a les 12h davant de la seu de Foment del Treball. Cada columna gestionarà la unitat d’acció CCOO-UGT.