CCOO, en consens amb les persones delegades i treballadores del SAD, va signar el passat 22 de juliol un acord amb la Fundació Segle XXI

En aquest acord, es reconeix una nova organització del treball en el SAD i possibilita, mitjançant aquesta revisió, sol·licitar el complement salarial que permeti equiparar la pujada salarial del sector del 8% que contemplava el V Conveni Col·lectiu d’Atenció Domiciliària de Catalunya. Ara és competència de la Generalitat autoritzar aquest acord perquè es faci efectiu el pagament.

Encara que sabem que aquesta mesura només soluciona el problema de la retribució per a aquest any 2022, continuarem lluitant per millorar i dignificar el sector.
CCOO, des de principis d’enguany, va començar a treballar i buscar vies de solució per al personal afectat, i vam establir diferents línies de treball paral·leles:

• Reunions amb diferents grups Parlamentaris
  • Reunions amb els diferents Administracions locals i comarcals afectades pel concert amb empreses públiques.
  • Participació en diferents plens municipals
  • Reunions amb la conselleria de feminisme i el departament d’empresa i treball de la Generalitat de Catalunya.

Des de CCOO estem oberts al diàleg, però no tolerarem cap mena d’abusos ni falta de drets/respecte de les persones treballadores del SAD. I de la mateixa manera que el dia 2 de juny convoquem una jornada de vaga, no ens tremolarà el pols per a tornar a convocar una altra si és necessari.
Per a CCOO és i ha estat sempre prioritari, que es compleixi el conveni i millorar les condicions de tot el col·lectiu, i és per això que no cessarem en la nostra lluita perquè es reconegui el que és de dret per a les persones treballadores del SAD.