GUIÓ EIXOS 4t CONGRÉS FSC CATALUNYA

15 d’abril darrer dia de presentació d’aportacions

Companyes i companys:

Us presentem la pàgina web del 4t Congrés de la Federació de Serveis a la Ciutadania de CCOO de Catalunya, que se celebrarà a Barcelona els dies 3 i 4 de maig de 2021.

El Congrés comptarà amb la participació de 210 persones delegades escollides en els seus respectius processos d’assemblees, conferèncias i congressos, que es van iniciar al mes de febrer.

La celebració d’aquest procés es produeix en un moment especial, amb la major crisis en tots els àmbits del país en els darrers anys. El deteriorament de les condicions de vida i de treball pel desmembrament de l’estat del benestar i dels serveis a la ciutadania a causa de les polítiques neoliberals, ha quedat totalment evidenciat a causa de la pandèmia de la Covid-19.

La nostra federació té una especial responsabilitat davant aquesta situació, atès que tenim un paper essencial en el procés de reconstrucció de la societat, i en la substitució dels valors, les formes i les polítiques que s’han mostrat inservibles per a una vida digna i plena.

Per això el lema del nostre congrés és tota una declaració de principis, que la nostra federació ha d’entomar amb força. Perquè volem més drets, necessitem més justícia social, i una millor vida mitjançant uns serveis a la ciutadania dignes, de qualitat, sostinguts econòmicament i que garanteixin una ocupació estable.

En aquesta pàgina web, trobareu també la proposta de ponencia del 4t Congrés de la FSC Estatal, els documents congressual del 12è Congrés de la CONC i de la Confederación Sindical de las Comisiones Obreras.

Documents als que podeu presentar aportacions fins el proper 15 d’abril de 2021 a través de la següent adreça electrònica [email protected] , així també a les vostres respectives conferències i congressos de 2n nivell.