AQUEST #8M, REIVINDICA’T

Dues noves eines per avançar en igualtat en l’àmbit laboral

Aquest #8M és important començar a treballar sindicalment en l’avenç de les polítiques d’igualtat a l’àmbit laboral, i això no ho podem fer només la Secretaria de les Dones ni la Secretaria de Comunicació. Necessitem la col·laboració i el treball de tothom.

Com a persona afiliada i delegada a CCOO, tens dues noves eines per avançar en igualtat en l’àmbit laboral:

• Reial decret 901/2020, de 13 d’octubre, pel qual es regulen els plans d’igualtat i el seu registre i es modifica el Reial decret 713/2010, de 28 de maig, sobre registre i dipòsit de convenis i acords col·lectius de treball.
  • Reial decret 902/2020, de 13 d’octubre, d’igualtat retributiva entre dones i homes.
Es tracta de dues eines legals que aclareixen incògnites prèvies i que imposen obligacions que suposen noves oportunitats.

No esperis més!

Juga les teves cartes i fes córrer aquesta acció sindical a les xarxes socials, al WhatsApp, als webs, al mail…

En aquest mail trobareu material elaborat per la secretaria de comunicació de la FSC, perquè des dels vostres perfils sindicals i personals feu avançar les polítiques d’igualtat a les vostres empreses i administracions.

Proposta de missatges:

Aquest #8M REIVINDICA’T
Demana polítiques d’igualtat a la teva feina

#DonaJugaLesTevesCartes
#8MReivindicaIgualtat

———————————————————————————

Ets afiliats o afiliada ?
Saps que hi ha 2 Reials Decrets per avançar en polítiques d’igualtat en l’àmbit laboral ?

#8MReivindicaIgualt
#8MJugaLesTevesCartes

————————————————————————————

¿¿ No esperis més per avançar en igualtat a la teva empresa o administració.
Com a delegada i delegat de @CCOOCatalunya i @ccoo_fsc_cat tens 2 normes legals que són una oportunitat.

#8MReivindicaIgualtat
#DonaJugaLesTevesCartes

————————————————————————————–

Us adjuntem el cartell i les  adaptacions als formats de twitter, Instagram, Facebook, Banner, i web.

– Cartell 8M adaptació post Tweeter format JPG

– Cartell 8M adaptació post Instagram format JPG

– Cartell 8M adaptació post Facebook format JPG

– Cartell 8M adaptació historia Tweeter-Instagram-Facebook format JPG.

– Cartell 8M adaptació rodapies correu electrònic format JPG.

–  Cartell 8M DIN A4 format PDF