CCOO i l’FMC organitzen una sessió especial del Seminari de Relacions Col·lectives, que tractarà de l’estabilització del personal no permanent a l’Administració local

El dimarts, 26 de gener, a partir de les 9.30 hores i per via telemàtica

La temporalitat en l’Administració pública és un mal endèmic que s’ha aguditzat en el període de la crisi econòmica a causa d’una política de contracció forçosa de les ofertes de feina pública, que ha tingut com a resultat final l’intercanvi de personal permanent per personal no permanent i la reducció fins a un límit insuportable dels efectius dels serveis públics.
Les polítiques de consolidació de persones i estabilització de places induïdes pels acords del Govern de l’Estat amb els sindicats CCOO, UGT i CSIF per a la millora de l’ocupació pública i les condicions de treball, que varen tenir el seu reflex en les lleis pressupostàries de l’any 2017 i 2018, semblen haver donat un resultat parcial.
Tanmateix, l’objectiu de reduir la temporalitat en l’ocupació pública d’un 25 % a un 8 % està lluny d’assolir-se, sobretot en alguns sectors i administracions territorials.
Per tractar aquest tema, la Federació de Serveis a la Ciutadania de CCOO de Catalunya i la Federació de Municipis de Catalunya han organitzat una sessió especial del Seminari de Relacions Col·lectives, que tractarà de l’estabilització del personal no permanent a l’Administració local. La jornada tindrà lloc dimarts, 26 de gener, de 9.30 a 13 hores. Serà semipresencial i es podrà seguir a través de plataforma digital. Si teniu interès aseguir la jornada (on es participa amb inscripció prèvia), podeu demanar l’enllaç a la responsable de Comunicació de la Federació de Serveis a la Ciutadania: [email protected].

Aquesta jornada ha de ser un toc d’atenció sobre la necessitat d’impulsar les polítiques d’estabilització a les entitats locals de Catalunya i, alhora, una ajuda per la programació de les ofertes de feina i l’aprovació.
Programa: