Butlletí de notícies – Índex de revistes

Tota la informació, la legislació, les guies i les recomanacions al voltant del coronavirus la trobaràs aquí

Amb l’inici de l’estat d’alarma es va generar un munt de notícies, normatives, informes i opinions al voltant de la crisi de la COVID-19.

Per fer un recull amb la informació més rellevant per al nostre sector, la Federació de Serveis a la Ciutadania (FSC) va començar a editar un butlletí de notícies especial.

Ja en portem 36 números, on es recullen els canvis legislatius, les qüestions que més afecten al nostre treball i l’ocupació, les mesures de prevenció i seguretat que hem d’adoptar per evitar el contagi, i les accions que hem dut a terme com a sindicat.

A la nostra web podeu accedir a tots els números editats fins al moment, de la manera que s’indica en aquest vídeo, o a través del següent enllaç: