Model de denúncia a la Inspecció de Treball

Davant la manca de protecció de les persones treballadores del sector d’intervenció social i atenció a les persones

Atesa la problemàtica que, des de la declaració de l’estat d’alarma per la COVID-19, estan patint les persones treballadores de les activitats de serveis socials i atenció domiciliària. Us facilitem un model de denúncia tipus perquè pugueu presentar a la Inspecció de Treball, davant d’aquells centres de treball o empreses que no estan facilitant les mesures de protecció adients per al seu personal.

Des de la Federació de Serveis a la Ciutadania, volem manifestar l’immens agraïment i admiració per la vostra feina i la vostra dedicació en aquesta situació d’alarma per la pandèmia del coronavirus. La vostra professionalitat està sent un exemple per a tota la ciutadania, i per això us traslladem el reconeixement de tota l’organització #AplausoIntervenciónSocial #AplaudimentSolidari

Model de denúncia