A les 9 hores d'avui divendres, 31 de gener, concentració a la plaça de Sant Jaume de Barcelona

CCOO i la resta de sindicats fan una crida a participar a la vaga del personal administratiu de la Unitat de Gestió Administrativa de l'Ajuntament de Barcelona (UGA)

Les treballadores i els treballadors que presten el servei d’atenció a les entrades de les dependències dels serveis socials de l’Ajuntament de Barcelona (Unitat de Gestió Administrativa -UGA-) denuncien manca de reconeixement i de formació professional en el desenvolupament de les seves funcions d’atenció, acompanyament i escolta de les persones usuàries amb perfils d’alta vulnerabilitat o patologies mentals.

Reclamen la revisió de les funcions del seu lloc de treball, accedir a tota la formació necessària, el reconeixement de perillositat, l’eliminació de la sobrecàrrega de treball, la modificació de l’acord de borses, i la millora econòmica per les tasques administratives d’atenció singular que duen a terme.

D’altra banda, reclamen també l’increment de personal per atendre les necessitats reals dels centres, la cobertura de totes les baixes i permisos de tot el personal auxiliar administratiu de l’Institut Municipal de Serveis Socials, l’impuls de la mobilitat d’aquest personal, la retirada d’horaris especials, i la millora de les eines de treball.

La Federació de Serveis a la Ciutadania (FSC) de CCOO de Catalunya, juntament amb la resta de sindicats, fa una crida a participar a la vaga convocada avui divendres, 31 de gener: des de les 9 hores es concentra la plantilla a la plaça de Sant Jaume de Barcelona.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 31 de gener de 2020